mboost-dp1
PC kan ikke starte........
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej Alle
Har en PC (stationær) som bare ikke vil starte. Når jeg trykker på power-knappen, starter blæseren og så er det så det. Der kommer nogle svage lyde, som jeg vil beskrive som "tænke"-lyde fra proccesseren, men meget korte (½ sek. længde og interval på 2 sek.). Indikatoren for om "computeren tænker" blinker i takt med lydene. Men der sker INTET. Efter 20-30 min. starter pc'en nogen gange op og virker så upåklageligt, men det er jo noget lang tids venten.
Min computer er en PackardBell 3,06gHz Pentium 4 processor, med 1gb RAM. Den er ca. 1½ år gammel.
Har prøvet at pille batteriet ud fra bundkorten men har intet hjulpet.
Nogen der har nogen forslag til hvad der er galt og hvad der kan gøres?????
På forhånd tak for hjælpen.
Har en PC (stationær) som bare ikke vil starte. Når jeg trykker på power-knappen, starter blæseren og så er det så det. Der kommer nogle svage lyde, som jeg vil beskrive som "tænke"-lyde fra proccesseren, men meget korte (½ sek. længde og interval på 2 sek.). Indikatoren for om "computeren tænker" blinker i takt med lydene. Men der sker INTET. Efter 20-30 min. starter pc'en nogen gange op og virker så upåklageligt, men det er jo noget lang tids venten.
Min computer er en PackardBell 3,06gHz Pentium 4 processor, med 1gb RAM. Den er ca. 1½ år gammel.
Har prøvet at pille batteriet ud fra bundkorten men har intet hjulpet.
Nogen der har nogen forslag til hvad der er galt og hvad der kan gøres?????
På forhånd tak for hjælpen.
Nej. Ingenting.
Fejlkoder fra bundkortet?? Det er ikke bip lyde. Det er sådan en lyd som pc'en siger når den arbejder - bare ultra korte og med intervaller som beskrevet.
Fejlkoder fra bundkortet?? Det er ikke bip lyde. Det er sådan en lyd som pc'en siger når den arbejder - bare ultra korte og med intervaller som beskrevet.
De lyde du snakker om, må være fra harddisken, og ikke CPU'en.
Så det lyder for mig som en fejl i dit OS.
Hvis du kører med windows (?), har du prøvet at starte den op i fejl-sikker tilstand? (tap på F8 under boot).
Det kan fx. være en opdatering der er gået galt...
/3214n.
Så det lyder for mig som en fejl i dit OS.
Hvis du kører med windows (?), har du prøvet at starte den op i fejl-sikker tilstand? (tap på F8 under boot).
Det kan fx. være en opdatering der er gået galt...
/3214n.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.