mboost-dp1
NYT TV NU!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Min kæreste og jge har et 37 " plasma tv... og nu synes jeg at det er på tide at skrifte den ud med en yngre model med HD i osv.
Har absoulut slet ingen idé om hvilke mærker der er godt... Jeg har stiret mig lidt blind i dette Samsung LE40M86BD. Er det godt?!
Kan I anbefale andre mærker?
Jeg søger et tv som har:
-Full HD
-Ikke mindre end 37" og ikke større end 40"
-Helst et godt mærke (give sense...)
-Og selvfølgelig noget der gir hammer godt billed kvaili
-Og ikke noget der tømmer min pengepung fuldstændigt..! :-/
Har absoulut slet ingen idé om hvilke mærker der er godt... Jeg har stiret mig lidt blind i dette Samsung LE40M86BD. Er det godt?!
Kan I anbefale andre mærker?
Jeg søger et tv som har:
-Full HD
-Ikke mindre end 37" og ikke større end 40"
-Helst et godt mærke (give sense...)
-Og selvfølgelig noget der gir hammer godt billed kvaili
-Og ikke noget der tømmer min pengepung fuldstændigt..! :-/
min personlige mening er at samsung er et godt mærke til rimelige penge.
jeg har selv et 26''. tvtuneren giver gode billeder, og deres kraftige brug af dynamisk kontrast giver dybde og klarhed i farverne.
det eneste dårlige ved samsung, er højtalerne. det er sådan nogle små nogen der peger nedad. lyden rammer så en flade der er vinklet sådan, at lyder bliver ført ud i stuen. de er ganske udmærkede til nyheder og den slags. hvis man ser en film vil jeg kraftigt anbefale et lydanlæg ved siden af.
en anden ting når man ser efter fjernsyn, er at holde godt øje med det der "full hd". der er mange der reklamerer med full hd, men så alligevel har en mindre opløsning... full hd er, lige som det du linker til, 1920x1080.
så er der noget med at de nedlægger det analoge sendenet sent næste år (tror jeg), så det er ikke sikkert at den digitale tuner kan bruges til noget. jeg er ikke dansker, og ikke helt klar over hvilken digital standard, danmark har tænkt sig at bruge. så det må en anden uddybe..
jeg har selv et 26''. tvtuneren giver gode billeder, og deres kraftige brug af dynamisk kontrast giver dybde og klarhed i farverne.
det eneste dårlige ved samsung, er højtalerne. det er sådan nogle små nogen der peger nedad. lyden rammer så en flade der er vinklet sådan, at lyder bliver ført ud i stuen. de er ganske udmærkede til nyheder og den slags. hvis man ser en film vil jeg kraftigt anbefale et lydanlæg ved siden af.
en anden ting når man ser efter fjernsyn, er at holde godt øje med det der "full hd". der er mange der reklamerer med full hd, men så alligevel har en mindre opløsning... full hd er, lige som det du linker til, 1920x1080.
så er der noget med at de nedlægger det analoge sendenet sent næste år (tror jeg), så det er ikke sikkert at den digitale tuner kan bruges til noget. jeg er ikke dansker, og ikke helt klar over hvilken digital standard, danmark har tænkt sig at bruge. så det må en anden uddybe..
Tag et kig på Sony's D3500 serie. Det er pt. noget af det ypperste inden for fladskærm i Full HD (ægte HD) og priserne er absolut rimelige. Du kan også vente lidt tid og så købe et fra D3600 serien, men forskellen skulle være lille.
Og man kan jo altid vente ;-)
Og man kan jo altid vente ;-)
Min den gamle har sådan en 40" her http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product...
Det er virkeligt et lækkert billede, jeg har dog ikke set noget HD på det endnu men kabel tv ser ikke værst ud.
Jeg har dog set det med en blue ray film og der kunne de andre fjernsyn der stod udstillet i bilka godt pakke sammen.
Billedet er virkelig klart og knivskarpt ved den type film.
Lyden fra de indbyggede højtalere er også over normal standart.
Mener at han for 1 måned siden gav 11500,- ca.
Det er virkeligt et lækkert billede, jeg har dog ikke set noget HD på det endnu men kabel tv ser ikke værst ud.
Jeg har dog set det med en blue ray film og der kunne de andre fjernsyn der stod udstillet i bilka godt pakke sammen.
Billedet er virkelig klart og knivskarpt ved den type film.
Lyden fra de indbyggede højtalere er også over normal standart.
Mener at han for 1 måned siden gav 11500,- ca.
ellers et sony w3000 kunne være et bud. kanont tv... dog halter sonys snalioge tuner lidt efter... Samsung er lidt opreklameret efter min mening.. deres billede kvalitet suger iforhold til sonys, når vi snakker digital/hd.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.