mboost-dp1

Nyt Forum for elektronik interresseret

Gå til bund
Gravatar #1 - BWS
21. okt. 2007 17:17
hey !!

jeg ville bare gøre opmærksom på at jeg har lavet et nyt forum til alle Electronik interreset mennesker og personer det arbejder med elektronik i fritiden såvel som på arbejdet, det hedder .:

www.electronicx.dk

her vil der også komme artikler op omkring elektronik og hvordan man laver det, dette ment som et forum kun til at diskutere elektronik og hvordan man laver det og hjælp der til. håber folk vil kikke der ind og give det en chance og forhåbeligt blive en hjælp til mange.

MVH
Bjarne
Gravatar #2 - tgr
21. okt. 2007 17:20
Ahh pis, troede det var elektronisk musik. Søger virkelig en ordentlig dansk portal til det :/
Gravatar #3 - Mozez
26. okt. 2007 09:58
#1 Nu er jeg ikke interesseret i elektronik, men du vil højst sandsynligt få flere på din side, hvis det sproglige indtryk var lidt bedre. Din tekst på forsiden indeholder mange forkerte orddelinger, manglende komma og stavefejl, hvilket for mig får det til at se professionelt og halvfærdigt ud.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
26. okt. 2007 10:45
Siden er også meget rodet, specielt virker topbanneret med logo/navn i meget malplaceret og passer ikke til resten af siden.
Desuden kunne du godt personalisere forummet lidt mere, så det ikke bare virker som en total ripoff af phpbb. Sæt nogle farver på, ændre logo og alt det :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login