mboost-dp1

Nyheds mand søges

Gå til bund
Gravatar #1 - Freehelp
21. jun. 2006 16:10
Nyheds mand søges til laptop site i fremgang

Efter at have indgået et samarbejde med en laptop producent, så søger vi derfor en seriøs og moden tester af laptops.

Du skal være

- minimum 18 år
- Er ansvarsfuld
- Er i stand til at overholde en deadline
- Er typen som fuldfører dit arbejde
- Er pålidelig
- Behersker dit sprog med glans
- Har en bred IT viden på et godt niveau
- Forstår at finde relevante kilder

Jobbet er ulønnet men goder falder undervejs.

Kontakt kan fås på [email protected] eller via msn [email protected]

KUN seriøse henvendelser.
Gravatar #2 - BurningShadow
21. jun. 2006 18:17
Mener du selv at det er nødvendigt at poste mange gane?

Hvis der skulle have gået et par stykker, og have overvejet det, så risikere du at skræmme dem væk, ved at optræde uprofessionelt.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
21. jun. 2006 18:28
#1 Freehelp

Hvilke goder er der tale om?
Gravatar #4 - bugger
21. jun. 2006 19:03
Notice: session_start(): ps_files_cleanup_dir: opendir(C:\WINDOWS\Temp) failed: Invalid argument (22) in C:\W3Sites\LAPTOPWORLD\www\index.php on line 30

ahem..
Gravatar #5 - Freehelp
22. jun. 2006 07:38

Vi lancere snart et nyt design så derfor tager vi os ikke af disse fejl!

Det er 2 tråde uafhængige af hinanden hvis du læser dem :D

De ting vi modtager fra firmaer. Men er det for "pengenes skyld" du vil deltage skal du ikke ansøge. Hvor mange nye sites på nettet tror du betaler løn.
Gravatar #6 - hgul
22. jun. 2006 08:36
#1 Kan du bestemme dig for om du søger en nyhedsskribent eller en tester?

Og ja, har set den anden tråd, så jeg hentyder naturligvis til dit ordvalg her.
Gravatar #7 - addlcove
22. jun. 2006 10:48
måske mangler han begge dele
Gravatar #8 - hgul
22. jun. 2006 10:50
#7 Ja, men testeren er jo omtalt i en anden tråd, og han påstår jo det er to ting uafhængigt af hinanden - hvorfor så selv blande det sammen?
Gravatar #9 - Freehelp
22. jun. 2006 13:05

I stedet for at brokke dig, og tilføje ubrugelige indlæg kunne du ignorer tråden. Ingen tvinger dig til at læse eller kommenterer.
Gravatar #10 - ZOPTIKEREN
22. jun. 2006 13:20
Freehelp

Du spammer her på newz og det bliver der selvfølgelig kommenteret på - det er det forkerte sted du er havnet, hvis du tror det er velset her. Samtidigt viser du ikke den mindste interesse for at formulere dig sprogligt godt og det giver et dårligt indtryk af din hjemmeside og dens formål. Samtidigt er der en [bevist?] usandhed i dit indlæg både første og anden gang du poster det, da du tilsyneladende ikke ønsker en til at teste bærbare computere for din hjemmeside, men en som kan hjælpe dig sprogligt. Det er ganske relevant hgul tager det op for at hjælpe de der nu måtte ønske at hjælpe dig og din side.
Gravatar #11 - Freehelp
22. jun. 2006 13:30
Jeg skal vel ikke argumentere for hverken det ene eller andet.

Grunden til mine 2 oprettet emner er, at jeg søger 2 folk. Jeg søger IKKE en til at rette tekster.

Jeg kan høre, at det er en dødssynd jeg har foretaget mig, så beklager meget!

Jeg synes det er grotesk jeg skal sidde og undskyld for jeg søger folk til mit site, men så kender man da omgangstonen på newz.

I er velkommen til at lukke begge tråde ned.
Gravatar #12 - svappe
22. jun. 2006 13:41
Nederen der ikke er en voting der hedder whine....

#11 Freehelp
Du skal ikke undskylde noget, du skal bare have dine ting i orden, så er den ikke meget længere.
Det er ikke personligt, det er rent professionelt. Ønsker du at blive anset som værende professionel må du også opfører og formulere dig sådan.

Hvis du lige er startet, så lad være med at tage det personligt med lær af det i stedet...

Og lad være med at blive mobset, det er noget børn gør....

Held og lykke med dit site!
Gravatar #13 - ZOPTIKEREN
22. jun. 2006 14:26
Jeg skal vel ikke argumentere for hverken det ene eller andet.
Argumentere for hvad? Jeg har ikke bedt dig om at udrede noget som helst. Jeg har skrevet en kommentar til dit indlæg, hvorpå jeg gør opmærksom på, at du ikke tiltrækker seriøse folk, men blot skræmmer dem bort.

Grunden til mine 2 oprettet emner er, at jeg søger 2 folk. Jeg søger IKKE en til at rette tekster.
Det er overhovedet ikke tydeligt i dine to indlæg, hvad du søger af hjælp til din side, og såfremt du havde gjort det klart fra starten af, ville der heller ikke have været noget at diskutere. Overskriften og indholdet af dit oplæg stemmer fx ikke overens. Og jeg er ikke den eneste som 'åbenbart' har misforstået hvad du har skrevet.

Jeg kan høre, at det er en dødssynd jeg har foretaget mig, så beklager meget! Jeg synes det er grotesk jeg skal sidde og undskyld for jeg søger folk til mit site, men så kender man da omgangstonen på newz.
Der er igen ingen der har afkrævet at du undskylder. Jeg har gjort dig opmærksom på skidt netetikkette og det bør du tage til efterretning, ikke andet.

I er velkommen til at lukke begge tråde ned.
Hvorfor skulle man det? Det ville være noget mærkeligt at gøre.
Gravatar #14 - andresen
22. jun. 2006 15:34
@Freehelp
Hvis man kigger i oversigten for forummet står der ved kategorien hardware: "Stedet at diskutere nuværende og kommende hardware." Jeg begriber ikke, hvorfor du ikke i det mindste placerer disse tråde i den rigtige kategori. Altså i Jobs kategorien.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login