mboost-dp1
Nye høretelefoner.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej,
Har desværre kommet til træde på mine Ambier høretelefoner, så har brug for nogle nye jeg kan ønske mig (snart gave tid jo!) og ville lige hører hvilket sæt jeg skulle sætte på min ønske liste :)
Jeg har kun nogle enkelte "krav" eller ønsker.. nemlig at:
* Der skal være en god microfon som kan bruges over skype til både alm telefoni.
* Skal kunne bruges sammen med et nVidia grafikkort og software fejlfrit.
* Skal sidde rigtig godt på hovedet og helst i mange timer uden man rette og tage den af osv osv.
* helst mute, volume og mute mic på ledning.
prisen skal være omkring 300-700kr
De skal primært bruges til at hører musik på og ellers til at snakke og spille med...
Tak for hjælpen
Har desværre kommet til træde på mine Ambier høretelefoner, så har brug for nogle nye jeg kan ønske mig (snart gave tid jo!) og ville lige hører hvilket sæt jeg skulle sætte på min ønske liste :)
Jeg har kun nogle enkelte "krav" eller ønsker.. nemlig at:
* Der skal være en god microfon som kan bruges over skype til både alm telefoni.
* Skal kunne bruges sammen med et nVidia grafikkort og software fejlfrit.
* Skal sidde rigtig godt på hovedet og helst i mange timer uden man rette og tage den af osv osv.
* helst mute, volume og mute mic på ledning.
prisen skal være omkring 300-700kr
De skal primært bruges til at hører musik på og ellers til at snakke og spille med...
Tak for hjælpen
Jeg har Creatives hs-600 her og synes egentlig de virker fint nok, har ikke haft problemer med dem endnu, jeg mener at jeg købte dem i elgiganten til en pris a ca. 400,-
Sennheiser PC160 vil jeg klart anbefale dig. Med et ordentligt lydkort fåes det ikke meget bedre til den almindelige bruger.
Selve høretelefonerne sidder "på" ørene og ikke over ørerne hvilket giver dig mulighed for ikke at lukke dig helt ude af hvad der foregår omkring dig. Det foretrækker jeg helt klart når der holdes LAN osv.
Lydkvaliteten er bedre hvis du køber et par høretelefoner uden mic, men det her ser jeg som det ultimative valg udfra de kriterier du har stillet :)
God fornøjelse.
Selve høretelefonerne sidder "på" ørene og ikke over ørerne hvilket giver dig mulighed for ikke at lukke dig helt ude af hvad der foregår omkring dig. Det foretrækker jeg helt klart når der holdes LAN osv.
Lydkvaliteten er bedre hvis du køber et par høretelefoner uden mic, men det her ser jeg som det ultimative valg udfra de kriterier du har stillet :)
God fornøjelse.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.