mboost-dp1
Ny laptop - Hjælp?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Så er det blevet tid til at inverstere i en ny laptop.
Dog, ved jeg slet ikke hvilken jeg skal inverstere i.
Jeg har lige solgt min MacBook, da jeg slet ikke kunne finde mig til rette med OSX, så det skal klart være en "PC".
Jeg har en 10.000 +/- lidt mere - hvis der nu er noget interessant.
Jeg skal stortset kun bruge den til kontorarbejde, dog også lidt PhotoShop, så den skal meget gerne have en nogenlunde høj opløsning (1400x1050).
Den må dog heller ikke være større end 15" - helst 14.1", fordi jeg rejser/tager den med stort set over alt.
Jeg har kigget lidt på denne:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=253...
men synes prisen er lidt i overkanten - eller er den det værd?
Jeg håber i kan hjælpe mig!
Dog, ved jeg slet ikke hvilken jeg skal inverstere i.
Jeg har lige solgt min MacBook, da jeg slet ikke kunne finde mig til rette med OSX, så det skal klart være en "PC".
Jeg har en 10.000 +/- lidt mere - hvis der nu er noget interessant.
Jeg skal stortset kun bruge den til kontorarbejde, dog også lidt PhotoShop, så den skal meget gerne have en nogenlunde høj opløsning (1400x1050).
Den må dog heller ikke være større end 15" - helst 14.1", fordi jeg rejser/tager den med stort set over alt.
Jeg har kigget lidt på denne:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=253...
men synes prisen er lidt i overkanten - eller er den det værd?
Jeg håber i kan hjælpe mig!
Jeg synes helt klart at den er det værd, jeg har selv en maskine næsten magen til(2GHz core duoh, 7200RPM HD) og jeg kan varmt anbefale den især til studiebrug, jrg har selv haft min i snart et år, og man kan stort set ikke se at jeg har slæbt den med 3-4 gange om ugen.
Du vil ærgre dig gul og grøn og blå, hvis du køber en med en 5400RPM harddisk. Hvis jeg var dig, ville jeg vælge en med en hurtigere HD, eller skifte den med det samme.
Så er det lige jeg springer ind og roser Zepto, jeg forstår nemlig ikke helt kritikken af denne udmærkede laptop. Jeg har en 6214W og den køre spil og andet rigtig fint.IBM er noget opreklameret og man betaler desværre alt for meget for de 3 bogstaver. bare min mening.
#5 volle:
De fleste Zepto er nok ganske fine, men når det endelig går galt, så går det galt. Selvom man ikke kan generalisere ud fra dette, så synes jeg det er bemærkelsesværdigt, at der i min gruppe sidder 2 personer uden bærbar på fjerde uge, fordi deres helt nye Zepto maskiner er til service...
De fleste Zepto er nok ganske fine, men når det endelig går galt, så går det galt. Selvom man ikke kan generalisere ud fra dette, så synes jeg det er bemærkelsesværdigt, at der i min gruppe sidder 2 personer uden bærbar på fjerde uge, fordi deres helt nye Zepto maskiner er til service...
Tror de har været uheldige..
Min kæreste fik en zepto for ca. 1 år siden..
Efter et par mdr var der problemer med dvd-drevet. Vi kørte ned for at få den til rep.. Her smed de et nyt dvd-drev i med det samme og wupti afsted igen.
Ingen problemer med service overhovedet, og så er det jo dansk :)
Tror de har været uheldige..
Min kæreste fik en zepto for ca. 1 år siden..
Efter et par mdr var der problemer med dvd-drevet. Vi kørte ned for at få den til rep.. Her smed de et nyt dvd-drev i med det samme og wupti afsted igen.
Ingen problemer med service overhovedet, og så er det jo dansk :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.