mboost-dp1
ny HDD... der ikke virker?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
hej alle!
jeg har købt den her nye HDD og sat den rigtigt i(det tror jeg i hvert fald) og jeg kan også se den i: Start>kontrolpanel>Ydelse og vedligeholdelse>system>Guiden tilføj hardware, når jeg søger efter den.... (hvis i forstår)
MEN jeg kan ikke "komme ind" på den eller bruge den...
Hvorfor?
jeg har købt den her nye HDD og sat den rigtigt i(det tror jeg i hvert fald) og jeg kan også se den i: Start>kontrolpanel>Ydelse og vedligeholdelse>system>Guiden tilføj hardware, når jeg søger efter den.... (hvis i forstår)
MEN jeg kan ikke "komme ind" på den eller bruge den...
Hvorfor?
Den skal vel formateres.
Under xp kan du gå under administration og så ???(kan ikke lige huske det/det øverste punkt), og formatere den under punktet diskhåndtering.
-håber det hjalp:P
Under xp kan du gå under administration og så ???(kan ikke lige huske det/det øverste punkt), og formatere den under punktet diskhåndtering.
-håber det hjalp:P
Se trixet er nok at den skal partioneres først .... det kan gøres under Kontrolpanel -> Administration -> ComputerAdministration -> diskhåntering .... her skulle du så kunne finde den nye harddisk og partitionere den som du har løst til ... men sørg for at du rammer den rigtige disk :)
Tjah, jeg vil umiddelbart mene at Newz.dk godt kunne bruge nogle FAQ's ang. de tekniske spørgsmål folk stiller, da det ofte er de samme ting der går igen. Hvis der nu f.eks. var en "teknisk FAQ"-agtig tingest i toppen af supportforum'et kunne vi måske undgå meget af det unødvendige fyldstof. Det kunne evt. være noget brugerne sendte ind til, så der f.eks kunne være en kategori for harddiske, en for grafikkort osv.
Just a thought...
Just a thought...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.