mboost-dp1
Ny computer- random genstart/freeze
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hey
Jeg har lige købt en ny computer og da jeg har sat den sammen og installeret windows osv begynder den at freeze ved hver opstart. Altså hver gang computeren har stået slukket i noget tid, er jeg nød til at starte - så freezer den.. og så genstarte.. og så kan jeg bruge den. Men ud over det så genstarter den også bare helt random nogle gange.
Er der nogen der ved hvad det kunne skyldes? Har lige brugt en god brunke penge på den og det er sku rimmelig trist hvis jeg bliver nød til at betale for at sende den til reperatør.
På forhånd tak
Jeg har lige købt en ny computer og da jeg har sat den sammen og installeret windows osv begynder den at freeze ved hver opstart. Altså hver gang computeren har stået slukket i noget tid, er jeg nød til at starte - så freezer den.. og så genstarte.. og så kan jeg bruge den. Men ud over det så genstarter den også bare helt random nogle gange.
Er der nogen der ved hvad det kunne skyldes? Har lige brugt en god brunke penge på den og det er sku rimmelig trist hvis jeg bliver nød til at betale for at sende den til reperatør.
På forhånd tak
Start med at se om alt dit hardware er godt fastgjort osv. så skal du teste grader og genstarte bios :p Har du selv købt delene seperat eller købt den samlet? nogen dele passer jo overhovedet ikke sammen.. nårh bare mine bud.. men hvad ved jeg
#2 Der er stadig 6 måneders garanti, så hvis hardwaren er defekt, ja så skal han selvfølgelig have noget nyt!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.