mboost-dp1
Netbrønd-hunstik
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej,
Jeg skal bruge et hunstik, som kan montere på en ledning, som passer i en netbrønd (hedder det vist) som der sidder i stort set alle PSU'er.
Hvis nogen skulle være i tvivl, så er det er stik der passer i en indgang som denne.
Nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle?
Jeg skal bruge et hunstik, som kan montere på en ledning, som passer i en netbrønd (hedder det vist) som der sidder i stort set alle PSU'er.
Hvis nogen skulle være i tvivl, så er det er stik der passer i en indgang som denne.
Nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle?
Det skal bruges i HiFi-øjemed. Har noget hospitalskabel der skulle være helt fænomenalt til netkabel. På div apperater er der samme indgang til 220v som der er på en PC.
Jeg har kablet, jeg har det 3-benede stik (fase, nul og jord) som skal i stikdåsen, men mangler den ende der skal i f.eks. forforstærkeren.
Giver det mening?
Jeg har kablet, jeg har det 3-benede stik (fase, nul og jord) som skal i stikdåsen, men mangler den ende der skal i f.eks. forforstærkeren.
Giver det mening?
Ah, saa er det bare selve stikket du skal bruge jo :)
Men har du forbundet din stikdaase med hospitalskablet ogsaa?
HVor mange watt/ampere traekker du igennem de kabler der? o.O
Jeg trukket ~2000watt igennem en ganske normal stikdaase, det fungerede helt fint og uden naevnevaerdig netstoej.
Og hvis formaalet er at mindske netstoej, saa faar du langt mere ud af at montere en "dims" ( som jeg ikke lige kan huske hvad hedder ) inde i stroemforsyningen paa din forstaerker/forforstaerker :)
Ah, saa er det bare selve stikket du skal bruge jo :)
Men har du forbundet din stikdaase med hospitalskablet ogsaa?
HVor mange watt/ampere traekker du igennem de kabler der? o.O
Jeg trukket ~2000watt igennem en ganske normal stikdaase, det fungerede helt fint og uden naevnevaerdig netstoej.
Og hvis formaalet er at mindske netstoej, saa faar du langt mere ud af at montere en "dims" ( som jeg ikke lige kan huske hvad hedder ) inde i stroemforsyningen paa din forstaerker/forforstaerker :)
#4 Ja, det ser meget rigtigt ud.
#5 Ja og har også et netstøjsfilter. Det er sådan set fordi div. strømkabler løber lige op og ned ad signalkablerne, og jeg har læst mig til at det skulle kunne generere støj.
Jeg har ikke eksperimenteret med at skifte netkablerne før, men nu har jeg chancen, uden det bliver urimeligt dyrt.
Og så må jeg jo se om jeg kan høre forskel.
#5 Ja og har også et netstøjsfilter. Det er sådan set fordi div. strømkabler løber lige op og ned ad signalkablerne, og jeg har læst mig til at det skulle kunne generere støj.
Jeg har ikke eksperimenteret med at skifte netkablerne før, men nu har jeg chancen, uden det bliver urimeligt dyrt.
Og så må jeg jo se om jeg kan høre forskel.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.