mboost-dp1

Neonode n2

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
20. aug. 2007 21:31
Er der nogle som har prøvet neonode n2?

Kunne nemlig godt tænke mig at vide hvordan den er at bruge og så videre.
Gravatar #2 - fidomuh
20. aug. 2007 21:46

Ser overraskende laekker ud..

Men det er, ligesom iPhone, en telefon der SKAL proeves foer koeb..

Menu systemet lyder meget som noget der bare skal virke perfekt for ikke at vaere lort.. :D

Men spaendende telefon.. Dog lidt dyr imo, men kigger lige efter et par reviews :D
Gravatar #3 - MiniatureZeus
20. aug. 2007 21:50
Ja, den ser nemlig lækker ud, især det med de sweeps som iPhone jo også har, og som jeg forelskede mig i på no time.

Men har fået et ualmindeligt godt købsbud på min elskede P990i, så overvejer lidt at skifte den ud.

Vil dog, som du også siger, lige tjekke den ud først eller ihvertfald få et kort review af en som har prøvet den.

Finishen ser dog heller ikke helt perfekt ud på engadgets billeder.
Gravatar #4 - fidomuh
20. aug. 2007 21:51

Mjah, selve designet er jo lidt ... en smagssag.. Det kunne vaere uber hvis de havde lavet en lidt stoerre skaerm og undladt de nederste "huller" ting.. :D

http://www.itreviews.co.uk/hardware/h1315.htm

"If the N2 has enough support from open source or third-party vendors it could well amass a bit of a cult following. It's a very niche product, though: the design and operation may appeal to some, but if you're looking to replace your mobile phone, don't expect the same level of operation."

Lyder MEGET som om at man skal proeve den foer koeb.. :)
Gravatar #5 - MiniatureZeus
20. aug. 2007 21:58
#4 Ja tror jeg holder mig til iPhone :P

De virker ikke videre begejstret for den ihvertfald.

Tak for hjælpen :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login