mboost-dp1
Musemåtte
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej alle (andre) Newzianere
Jeg skal have købt mig en ny musemåtte og er kommet lidt i problemer, da jeg ikke kender nogen af dem. Jeg har lidt kig på:
FUnc F-Series F30.R
Black Icemat 2nd Edition
Steelpad S&S - SK version
Steelpad QcK
Jeg ved godt, at der sikkert er ligeså mange meninger om dette emner som der brugere på Newz, men enhver hjælp er velkommen.
På forhånd tak
Mvh. DKBooster
Jeg skal have købt mig en ny musemåtte og er kommet lidt i problemer, da jeg ikke kender nogen af dem. Jeg har lidt kig på:
FUnc F-Series F30.R
Black Icemat 2nd Edition
Steelpad S&S - SK version
Steelpad QcK
Jeg ved godt, at der sikkert er ligeså mange meninger om dette emner som der brugere på Newz, men enhver hjælp er velkommen.
På forhånd tak
Mvh. DKBooster
Ville klart selv anbefale Steeelpad-QcK, men hvis jeg skulle vaelge en som ikek var paa listen skulle det vaere en Q-pad, med low sense.
#3 Jah, forskellen ligger på hvor hurtigt du vil have din laser mus til at køre på skærmen.
High sens er den hurtigste du kan få og den er måske lidt for hurtig for mig, men mid sense ville jeg bruge hvis, det var kontor arbejde eller lignende, men eftersom at jeg sidder og spiller meget Counter-strike, og gerne vil have det bedst mulige aim, vil jeg have en måtte, som går lidt langsommere en de andre, så mit aim måske bliver lidt bedre, i og med at musen rygere lidt langsommere hen over skærmen, så kan jeg bedre placere mit skud.
Derfor er mit valg Low sense.
Og min mus er en Logitech G5 gamer Mouse. :)
High sens er den hurtigste du kan få og den er måske lidt for hurtig for mig, men mid sense ville jeg bruge hvis, det var kontor arbejde eller lignende, men eftersom at jeg sidder og spiller meget Counter-strike, og gerne vil have det bedst mulige aim, vil jeg have en måtte, som går lidt langsommere en de andre, så mit aim måske bliver lidt bedre, i og med at musen rygere lidt langsommere hen over skærmen, så kan jeg bedre placere mit skud.
Derfor er mit valg Low sense.
Og min mus er en Logitech G5 gamer Mouse. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.