mboost-dp1
Moms regler ved køb i EU??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Nej, det er ikke rigtigt. Du skal betale moms i det land du handler i, så hvis du køber fra Tyskland, så skal du betale Tysk moms.
Men hvis det du vil vide, er om du risikere en regning fra den Danske stat, fordi du skal betale Dansk moms, så er svaret, at det behøver du ikke frygte.
Men hvis det du vil vide, er om du risikere en regning fra den Danske stat, fordi du skal betale Dansk moms, så er svaret, at det behøver du ikke frygte.
Bemærk at du skal betale fragt og at du ikke har samme sikkerhed med udenlandske butikker som du har i DK.
Derfor kan det betale sig at gøre med ting som CD-R medier og sådant mens det kan være lidt risky med nogle andre ting. Bemærk også hvis du køber tastatur at sørge for de kan levere et med det korrekte keymap.
Derfor kan det betale sig at gøre med ting som CD-R medier og sådant mens det kan være lidt risky med nogle andre ting. Bemærk også hvis du køber tastatur at sørge for de kan levere et med det korrekte keymap.
#3 tastaturer er måske heller ikke lige det man sparer aller mest ved at købe fra udlandet? (måske hvis de sidder på en bærbar hehe)
mht. sikkerheden, er jeg ret sikker på at de fleste dele af den danske købelov gælder i det meste af EU, såsåm ½ års garanti + 2 års reklamationsret osv
mht. sikkerheden, er jeg ret sikker på at de fleste dele af den danske købelov gælder i det meste af EU, såsåm ½ års garanti + 2 års reklamationsret osv
http://www.alibaba.com/trade/forbuyer/cat prøv det nogen af jer hvis i vil tjene penge på at købe hardware eller bare vil ha noget hardware der er billigt
#7 du burde få dig en karriere i spam-branchen, sådan som du kan sende ligegyldige links til crap sider...
se på hvad du selv skriver:
"hvis i vil tjene penge på at købe hardware"
hvornår har du sidst hørt om nogen der tjente penge på at KØBE noget? (køb=afgiv penge, modtag vare... salg=afgiv vare, modtag penge) - har ikke nærlæst siden, dog set at det hardware som er listet, ikke er særlig nemt at finde rundt i... men hvis dette (tjen ved at købe) er sidens koncept burde selv du kunne regne ud at det nok ikke er en helt reel busines... og JA, dit indlæg var rated irrelevant inden jeg kom herind så jeg er nok ikke den eneste der har den opfattelse
se på hvad du selv skriver:
"hvis i vil tjene penge på at købe hardware"
hvornår har du sidst hørt om nogen der tjente penge på at KØBE noget? (køb=afgiv penge, modtag vare... salg=afgiv vare, modtag penge) - har ikke nærlæst siden, dog set at det hardware som er listet, ikke er særlig nemt at finde rundt i... men hvis dette (tjen ved at købe) er sidens koncept burde selv du kunne regne ud at det nok ikke er en helt reel busines... og JA, dit indlæg var rated irrelevant inden jeg kom herind så jeg er nok ikke den eneste der har den opfattelse
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.