mboost-dp1

Meizu M8 miniOne - hvornår?

Gå til bund
Gravatar #1 - Abech
15. jan. 2008 22:32
Nogle som ved hvornår Meizu's "Meizu M8 miniOne" udkommer? Og om det nogensinde bliver muligt at købe den i Danmark??

Dem som ikke ved hvad det er:
Meizu M8 miniOne er en kopi af Apple's iPhone fra et Kinesisk firma, Meizu, som har haft stor succes med at lave kvalitets mp3-afspillere.

M8 miniOne skulle angiveligt have bedre specs end en iPhone.
Blandt andet kan nævnes:
3 MegaPixel kamera
understøttelse af 3G, bluetooth og wifi
3,3" 720x480 pixel display
ARM11 CPU
Kunne køre med Windows CE 6.0
+ at være meget billigere!

Officiel hjemmeside: http://www.meizu-minione.info/

Up-close Billeder: http://www.engadget.com/2007/02/13/meizu-m8-minion...
Gravatar #2 - vandfarve
16. jan. 2008 15:16
Meizu M8 miniOne er en kopi af Apple's iPhone fra et Kinesisk firma, Meizu, som har haft stor succes med at lave kvalitets mp3-afspillere.

Hvis der vitterligt er tale om en kopi, så er det nok en dum idé at "reklamere" for den herinde på forummet. For det første er det ulovligt, der er mange Apple-fans (og fred være med det), og så... Tja, det er ulovligt jf. gældende regler om ophavsret.

Edit:
Efter at have skimtet Engadget.com igennem, så lader det til, at det er et lovligt produkt. Jeg undskylder, men jeg står stadig ved, at det er amoralsk at kopiere andre producenter i denne grad.
Gravatar #3 - RasmusP
16. jan. 2008 17:53
Som du skriver det ikke en kopi. Men ellers er der intet galt i at finde inspiration i andre produkter. Apple tager også inspiration i andre produkter og det skal de da blive ved med! Som Newton sagde:

If I have seen further it is by standing on ye shoulders of Giants.

Meizu laver vidst nogle okay produkter, men firmwaret er vidst ikke altid lige godt. Til gengæld bliver det opdateret tit, og det har jo også sin charme. Jeg mener de har et engelsk forum på deres officielle side.

Jeg syntes faktisk at Samsung P2 er figtigt fed. Den kan pair med ens bluetooth telefon og bruges til at tage og foretage kald på den måde. Personlig kan jeg bedre lide den model, da min telefon hels ikke skulle gå tør for strøm fordi jeg ser film eller høre musik på den.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
19. jan. 2008 21:59
Jeg har haft 5 Samsung P2 nu... Og min kammerat er på hans 3., så jeg ville nok lige vente med at købe en, indtil børnesygdommene er væk...

Den er fed nok, men jeg synes desuden at den er for meget ripoff af Apple Touch.. :)
Gravatar #5 - Abech
20. jan. 2008 12:18
Ingen har endnu svaret på mine spørgsmål.

Hvornår udkommer den (i Danmark) - eller er den allerede ude? Kommer den overhovedet til Danmark?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login