mboost-dp1

Matsui MATDVBT 1207E, hvor køber man den?

Gå til bund
Gravatar #1 - MortenFF
26. sep. 2007 14:13
Har læst div. tests og anmeldelser i aviser og på nettet omkring denne digitale tv tuner til tagantenne.

Men hvor er det liiige man køber den? Har søgt på edbpriser, hifipriser og ikke mindst google. Men kan ikke finde noget til min store ærgrelse.

Kan nogen hjælpe mig? Jeg vil fortsætte min søgning.
Gravatar #2 - MiniatureZeus
26. sep. 2007 14:32
Nu kender jeg ikke lige den pågældende antenne, men i HiFi klubben har de nogle rigtig gode til omkring 3-400 kr.
Gravatar #3 - MortenFF
26. sep. 2007 14:43
Dem hifiklubben har til ca 300,- er kun antenner. Der skal du have en DVB-T tunerbox ved siden af.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
26. sep. 2007 15:31
#3 Ja selvfølgelig ! ^_^
Havde glemt at vores eget tv har indbygget tuner :)

Anyway så prøv at kontakte enten Matsui og spørg hvor de kan købes i Danmark.
Gravatar #5 - Ronson ⅍
5. okt. 2007 19:01
Gravatar #6 - Ronson ⅍
5. okt. 2007 19:05
kan muligvis findes i lokale afdelinger
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity...

Men det ser da ud til der er mange der har problemer med den rundt omkring
Gravatar #7 - Ronson ⅍
5. okt. 2007 19:12
Og hvis jeg lige må have lov at komme med endnu et ligegyldigt indlæg så vil jeg da anbefale dig at vælge en modtager fra et dansk firma som triax eller digiality (kjærulff1)

God support og der kommer jævnligt en opdateret firmware. Plus der er større mulighed for at de samarbejde med DTT-udbyderen og den vej tilbyder OTA firmware download. Der har kun være Maximum (som jeg ikke ved hvem laver) og Digiality OTA downloads indtil videre.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login