mboost-dp1

Logitech Harmony 885 vs. Harman Kardon Signature 1.0

Gå til bund
Gravatar #1 - fidomuh
18. maj 2007 17:47
Hejsa.

Okay, nu har jeg anskaffet mig dette stykke ... hardware... af tvivlsom brugerfjendskhed ... ( Ja, lige pt er jeg ret negativ over deres crap-software )

Anywho, er der nogen herinde som har erfaring med logitechs fjernbetjeninger og Harman Kardon udstyr?
Ingen commands virker paa min pre-amp..
Og jeg har selvfoelgelig ikke den originale remote saa jeg kan ikke fixe det paa den maade.

Det her er lidt noget lort da jeg koebte remoten netop fordi der stod i deres software at de supportede min pre-amp ..

Ydermere saa er deres software ekstremt buggy.. Jeg maa ikke skrive mit telefonnummer i deres "send email" lort, saa jeg kan ikke kontakte deres support den vej ...
Paa deres hjemmeside faar jeg en fejl naar jeg proever at bruge deres "kontakt kundeservice" ting, ( MS database ftw ... -.- ) saa nu er jeg lidt naaet til vejens ende..

Nogen der kan hjaelpe? Inden jeg saelger den videre helst .. -.-
Gravatar #2 - fidomuh
18. maj 2007 17:48
Hov, lige en addendum:

Det er en Harman Kardon Signature Series 1.0 Pre-Amplifier jeg har :)
Gravatar #3 - duck-1
19. maj 2007 05:53
den virker med min avr 635. jeg havde ingen problemer med deres software, kører xp. har du prøvet på en anden maskine?
Gravatar #4 - fidomuh
19. maj 2007 09:17

Jeps, jeg har proevet det paa baade min laptop ( Vista ) og min iMac ( OS X )..

Begge steder "laaser" nogle felter nogen gange.. SAa jeg ikke kan skrive i dem..

Udover det saa har jeg helelr ikke de store problemer med deres software, andet end at det er underligt opbygget :P

Jeg proever at ringe til deres support idag, saa maa vi se :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login