mboost-dp1

Lille køler

Gå til bund
Gravatar #1 - Mozez
3. sep. 2006 19:56
Hej

Er der nogen der har en ide om hvordan man får fat i en Vantec VGA Cooler CCB-A1C? Jeg kan ikke finde den hos nogle danske forhandlere og hver gang jeg har fundet den i udlandet sender de ikke til Danmark.

\Mikkel
Gravatar #2 - amokk
3. sep. 2006 20:53
Kan ikke se nogen danske eller tyske steder der har den, men den ligner da sådan en lille skod blæser der sidder som standard på mobos og gfx kort, og som har det med at larme helt vildt...?

Køb en Zalman VF700Cu og giv den 5 volt, så siger den intet og køler bedre end stock køleren på de fleste gfx kort
Gravatar #3 - Mozez
4. sep. 2006 19:51
Det skal være en lille (lav) køler for ellers kan den ikke være på mit bundkort. Jeg har et MSI K8N Neo4 Platinum og skal bruge køleren til at udskifte den MEGET larmende Northbridge-køler. Problemet er at mit 'PCI Express'-grafikkort sidder i vejen for en "stor" køler.
Gravatar #4 - amokk
4. sep. 2006 20:32
køb en zalman NB47J så...

Den kan lige sidde på mit MSI K8N-SLI Platinum, burde være ca samme layout

http://memos.dk/sbn/zalman-coolers.jpg
Gravatar #5 - MiniatureZeus
5. sep. 2006 06:34
nu vi lige er ved kølere..

Kan man skifte chipsæt køleren på min DFI nF4 LANPARTY UD SLi-DR? Den køler ikke særlig godt og larmer også en del..
Gravatar #6 - amokk
5. sep. 2006 12:34
#5 læs #4
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login