mboost-dp1
Lidt råd om harddisk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Står og vil købe denne lille bøf til d. 1: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=138325
Er der evt. andre der har erfaringer med disken? Kan I komme med nogle pros/cons? De ting der er skrevet om den af brugere på edbpriser, er ikke for lovende. Men har aldrig nogensinde selv haft problemer med maxtor diske, hvilket jeg har brugt siden 99-2000 stykker.
Og nej, jeg har ikke mulighed for at bruge sata ;)
Mvh Geo
Er der evt. andre der har erfaringer med disken? Kan I komme med nogle pros/cons? De ting der er skrevet om den af brugere på edbpriser, er ikke for lovende. Men har aldrig nogensinde selv haft problemer med maxtor diske, hvilket jeg har brugt siden 99-2000 stykker.
Og nej, jeg har ikke mulighed for at bruge sata ;)
Mvh Geo
Og jeg er så mere til Seagate. Ret irrelevant faktisk - jeg har bare aldrig haft problemer med min barracuda og den støjer en del mindre end mine nye maxtors.
og den eneste WD disk der har ata133 er på 320GB og koster 1200 med levering. og "kun" 8mb buffer.
Men folk lader til at være utroligt glade for den. Hmm.. det er bare rimelig mange penge at gi for en disk. Men er selvfølgelig klar til at betale prisen, hvis kvaliteten er derefter =)
Men folk lader til at være utroligt glade for den. Hmm.. det er bare rimelig mange penge at gi for en disk. Men er selvfølgelig klar til at betale prisen, hvis kvaliteten er derefter =)
det er ret uvæsentligt om disken har ATA100 eller 133, da den alligevel kun kan levere 60 MB/s eller lign.
hvis du har SATA og skal have en seriøs performer så køb en WD Raptor - de er godt nok ikke så store (74GB) men deres performance løber fra alle andre IDE og SATA diske på markedet, og kan virkelgig mærkes hvis den bruges som systemdisk og til at have spil liggende på osv - alt starter hurtigere.
Så kan man jo altid købe en stor og langsom disk til en billig penge, til at have sine dokumenter, feriebilleder og pr0n...
hvis du har SATA og skal have en seriøs performer så køb en WD Raptor - de er godt nok ikke så store (74GB) men deres performance løber fra alle andre IDE og SATA diske på markedet, og kan virkelgig mærkes hvis den bruges som systemdisk og til at have spil liggende på osv - alt starter hurtigere.
Så kan man jo altid købe en stor og langsom disk til en billig penge, til at have sine dokumenter, feriebilleder og pr0n...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.