mboost-dp1
Larm fra blæser-problem MBP
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej
Jeg har en MBP fra juni O7 med tiger.
Den er lige kommet hjem fra rep. fra der hvor jeg købte den.
Jeg havde/har problemer med at v.blæser køre hele tiden fra start til slut.
(v;blæser naar mbpen er slaaet op og du sidder foran den.)
V.blæser er udskiftet - siger de men problemet er ikke løst. Det samme eller maaske enda en tand værre..
Saa den maa den afsted imorgen igen.
Andre med samme erfaring?
Hvis de skifter den igen og problemet bliver ved har jeg saa ret til en anden MBP?
Takker paa forhaand
Jeg har en MBP fra juni O7 med tiger.
Den er lige kommet hjem fra rep. fra der hvor jeg købte den.
Jeg havde/har problemer med at v.blæser køre hele tiden fra start til slut.
(v;blæser naar mbpen er slaaet op og du sidder foran den.)
V.blæser er udskiftet - siger de men problemet er ikke løst. Det samme eller maaske enda en tand værre..
Saa den maa den afsted imorgen igen.
Andre med samme erfaring?
Hvis de skifter den igen og problemet bliver ved har jeg saa ret til en anden MBP?
Takker paa forhaand
Aaah... undskyld jeg vidste ikke lige om det var en brødrister eller en computer der blev snakket om :)
Det kunne jo have været mange ting.. eller noget :)
Bruger du OS X eller windows på den? Hvis du bruger windows så prøv at sætte strømstyring til besparende..
Det kunne jo have været mange ting.. eller noget :)
Bruger du OS X eller windows på den? Hvis du bruger windows så prøv at sætte strømstyring til besparende..
Anden gang jeg faar den tilbage og problemet er det samme.V.øv. blæser høres hele tiden.Første gang skiftede de v.blæser uden at de hjalp. Nu har de udskiftet noget som de kalder MLB. Fejl ved CPU skriver de. Jeg høre stadig denne blæser. Hva kan man gøre efter jeres mening. 3. gang og hva saa? en ombytter?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.