mboost-dp1

Laptop site søger dig!

Gå til bund
Gravatar #1 - Freehelp
19. jun. 2006 12:04
Tester til laptops søges

Efter at have indgået et samarbejde med en laptop producent, så søger vi derfor en seriøs og moden tester af laptops.

Du skal være

- minimum 18 år
- Er ansvarsfuld
- Er i stand til at overholde en deadline
- Er typen som fuldfører dit arbejde
- Er pålidelig
- Behersker dit sprog med glans
- Har en bred IT viden på et godt niveau
- Har et digitalt kamera som tager skarpe billeder hvis dette kræves

Jobbet er ulønnet men goder falder undervejs.

Kontakt kan fås på [email protected] eller via msn [email protected]

KUN seriøse henvendelser.
Gravatar #2 - svappe
19. jun. 2006 12:06
ulønnet.... Hvor seriøst tager i det?
Gravatar #3 - buch
19. jun. 2006 12:21
#2 Der er masser af steder hvor man arbejder ulønnet, har bla. selv arbejde i en biograf som frivillig. Det er de færeste der forstår det at man vil arbejde gratis, man skal næsten prøve det for at forstå det.
Gravatar #4 - Azuria
19. jun. 2006 14:05
#2 > Betragt erfaring og glæden ved at hjælpe andre som løn ;)
Gravatar #5 - addlcove
19. jun. 2006 14:56
rimelig overbevist om at de fleste at testerne hos tweakup.dk også startede som ulønnet :p

jeg ville gerne, men eftersom jeg bor i Dublin ku det nok godt gå hen og blive besværligt.
Gravatar #6 - MiniatureZeus
19. jun. 2006 16:24
Det bliver jo også an på hvilke goder man får ud af det... Altså hvis det er en bærbar i ny og næ, ville det da ikke være en helt tosset ide?! ;)

Men hvis jeg var 18, ville jeg da helt sikkert gerne...
Gravatar #7 - Freehelp
20. jun. 2006 07:17
"ulønnet.... Hvor seriøst tager i det? "

Dette viser fint for os, at du kun er interesseret i at arbejde for penge. Vi har kun været på banen i knap ét år, og har derfor ikke en omsætning på 10.000.000.

Vi har ingen indtjening på sitet udover nogle banner, og derfor er løn umulig p.t. Men der arbejdes på dette.

Vi er 7 tilknyttet sitet, og ingen brokker sig over lønnen, men er tilfredse med, at være en del af Danmarks bedste laptop site.

Test området bliver i første omgang heller ikke det med første priotet, da vi mere søger en teknisk egnet person til at forfatte teskter sammen med mig eller ´på egen hånd.

Vi har lige rundet 80.000 besøg, så sitet er hurtigt voksende :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login