mboost-dp1
laptop mus
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej
Da jeg lige har koebt en baerbar computer staar jeg tilbage med et spoergsmaal.
Det gaar paa hvilken type mus der er at foretraekke. Jeg har overvejet bare at tage min gamle mus fra min stationaere med (gammel optisk logitech ) da jeg er vant til at bruge den. Desuden syns jeg det er lidt omsonst at bruge penge paa noget jeg allerede ejer (jeps.. Jeg er en gnier i bedste Joachim Von And stil). Men min bekymring gaar paa hvor meget ekstra stroem saadan en sluger?. I sagens natur skal den baerbare jo bruges til en del arbejde vaek fra el-nettet saa det gaar jo ikke hvis musen suger al batteriet.
Paa forhaand tak
Rasmus
Da jeg lige har koebt en baerbar computer staar jeg tilbage med et spoergsmaal.
Det gaar paa hvilken type mus der er at foretraekke. Jeg har overvejet bare at tage min gamle mus fra min stationaere med (gammel optisk logitech ) da jeg er vant til at bruge den. Desuden syns jeg det er lidt omsonst at bruge penge paa noget jeg allerede ejer (jeps.. Jeg er en gnier i bedste Joachim Von And stil). Men min bekymring gaar paa hvor meget ekstra stroem saadan en sluger?. I sagens natur skal den baerbare jo bruges til en del arbejde vaek fra el-nettet saa det gaar jo ikke hvis musen suger al batteriet.
Paa forhaand tak
Rasmus
Jeg har aldrig foer ejet en baerbar, men naar jeg har proevet et touchpad paa en anden baerbar har det oftest resulteret i en meget frustreret mig.. Er ikke fan af dem. har ikke motorik til det .. hehe
Jeg vil sige at der ingen grund er til at købe en lille laptopmus. De er super trælse at bruge, hvilket en touchpad også er, også kan man ligeså godt bruge den. Hvis du vælger at bruge en mus, så brug en almindelig en, som du er glad for.
Og bare rolig, musen betyder ikke noget særligt for dit batteri.
Og bare rolig, musen betyder ikke noget særligt for dit batteri.
Hvis (det er en IBM) { så prøv at bruge Trackpointen, den laver IBM så godt at man ikke behøver en rigtig mus.
}
Hvis (der er bluetooth i maskinen (det havde hjulpet meget at du havde beskrevet den)) {
så kan du købe en bluetooth mus og dermed slippe for at sætte nogen kabler til når du skal bruge musen.
}
Ellers {
køb den mus du nu synes bedst om, de bruger ikke ret meget strøm i forhold til resten af maskinen, måske tager det et par % af batterilevetiden men det er alt.
}
}
Hvis (der er bluetooth i maskinen (det havde hjulpet meget at du havde beskrevet den)) {
så kan du købe en bluetooth mus og dermed slippe for at sætte nogen kabler til når du skal bruge musen.
}
Ellers {
køb den mus du nu synes bedst om, de bruger ikke ret meget strøm i forhold til resten af maskinen, måske tager det et par % af batterilevetiden men det er alt.
}
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.