mboost-dp1

Krav til studiebærbar

Gå til bund
Gravatar #1 - ECFE11
18. dec. 2005 14:28
Hej jeg står overfor at skulle købe en sbærbar til studierne. Så jeg ville lige høre hvilke erfaringer folk har haft, ikke med mærkerne, men med hvad der tæller.

Lang batterilevetid ?

Alm skærm mod widescreen ?

Radeon grafik eller onboard ?
Gravatar #2 - hgul
18. dec. 2005 14:29
Det afhænger jo fuldstændig af hvilke studier du beskæftiger dig med ..
Gravatar #3 - DUdsen
18. dec. 2005 14:39
WiFi 801.11g,batterilevetiden og lad værre med at købe en maskine der støjer, lyden kommer til at genere dig og alle omkring dig hvis den siger for meget.

Resten er egentligt op til dig selv som sagt kommer det lidt an på hvad du læser og det med skærmen er smag og behag.

Med mindre du arbejder med tunge 3D animation kommer du ikke til at lægge ret meget press på maskinen's grafik kort men der er svjv ingen ulemper ved et ordentligt grafikort.

Wide screen er lækkert men ikke noget do virkeligt vil "mangle"
Gravatar #4 - Kadann
18. dec. 2005 14:45
De maskiner der har widescreen, er som regel også relativt tunge og selvom 3-4 kilo ikke lyder af meget, så bliver man hurtigt træt af at slæbe rundt på sådan en.. samtidig med at de også er fysisk store, hvilket som regel giver et ganske godt tastatur, men de kan være lidt besværlige at få plads til.
Gravatar #5 - buch
18. dec. 2005 15:08
jeg har lige købt bærbar med studierabat, i tyskland og det kan anbefales!
Amokk her indefra har også købt hos forhandlern

www.ok1.de
Gravatar #6 - amokk
18. dec. 2005 16:14
#1 kig lidt tilbage i forumet - der har været ca. 10 tråde det sidste halve år, med samme spørgsmål som det du stiller her, ca.
Gravatar #7 - Silver-Flame
19. dec. 2005 18:01
Jeg regner selv med at købe en ibook 12'' fordi den er god til det jeg skal bruge den til. Nu ved jeg jo ikke om du er mac bruger men den vil ikke skuffe dig ;).. Og så har den Radion 9550 så det er jo fint nok.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login