mboost-dp1

Kombination af LogitechMX700 og Icemat

Gå til bund
Gravatar #1 - Xanthia
25. jan. 2003 18:40
hej alle!

Jeg har gennem et stykke tid forsøgt at finde oplysninger om hvordan en LogitechMX700 ville køre kombineret med en Icemat.

Kom via en IRC# i kontakt med en gut der påstod at arbejde for Logitech, han sagde at "det kunne man sagtens hvis man ikke pillede ballasten i toppen af musen ud, idet den så ville blive for let". Det har ikke været muligt at få denne påstand bekræftet, og synes da også det lyder en kende sært.

I øvrigt har jeg flere steder læst at MX500 skulle køre på icemat uden bøvl, men hvis nogen kan fortælle mig om det samme skulle være tilfældet med en MX700 vil jeg meget gerne høre fra jer :)
Gravatar #2 - funkymonkey
25. jan. 2003 19:39
Den eneste forskel på mx500 og mx700 er jo den ene er med ledning og den anden er trådløs, så jeg kan ikke helt se hvordan det skulle påvirke musens evne til at læse overflade
Gravatar #3 - Xanthia
25. jan. 2003 20:24
ok, men er ikke så meget inde i teknikken på det område, og det ville jo være synd at investere i en icemat hvis det skulle vise sig, at jeg ikke kunne bruge min mus på den
Gravatar #4 - Silassassi
30. jan. 2003 10:44
Underlaget er squ da ligegyldigt med en optisk mus, de kan dog have problemer med blanke overflader. Mit råd: køb en almindelig musemåtte...
Gravatar #5 - Xanthia
31. jan. 2003 02:17
oki, kernen i det her er bare, at jeg kender mange der kører en mx500 på deres icemat uden bøvl, men på icemats HP står der klart, at deres pad kun understøtter MS intellimose. Og da jeg så fik fat i ham galningen på IRC, og han begyndte at ævle om musens vægt osv, tænkte jeg, at jeg ville spørge nogle proffer.
Gravatar #6 - Hektor
31. jan. 2003 12:31
#5 Xanthia:
Dens VÆGT?

Alt inkl. vejer den 172 gram. Hvis måtten ikke kan tåle det, så find et mindre skrøbeligt produkt.
Gravatar #7 - Xanthia
31. jan. 2003 15:31
#6 tak for din kommentar, men tag lige og læs #1 :)
Gravatar #8 - amokk
31. jan. 2003 15:32
#6 du skal nok se det ik er hvad måtten kan tåle som er kritisk, men måske noget med den måde musen ligger på pladen...

men hvor dum er man hvis man køber en icemat til en optisk mus... der er jo ingen fysisk kontakt, næh man skal sgu bare finde sig et underlag der er nogenlunde ensfarvet og som musen ellers glider nogenlunde let over...

formålet med en icemat er jo at den griber fat i musens gummikugle og skaber bedre friktion end en standard musemåtte, og dermed er mere præcis MED EN MEKANISK MUS
Gravatar #9 - Xanthia
31. jan. 2003 15:38

Så vidt jeg er blevet orienteret er en sort icemat et ensfarvet underlag, som musen glider rimeligt let henover??
Gravatar #10 - 3njoy
5. feb. 2003 13:43
køb en steelpad s3 :) sort det funker mere end det funker :)))) har det selv :/ ska bare huske at vaske musemåtten og så blir den pææænt kold
Gravatar #11 - Xanthia
5. feb. 2003 17:23

oki, det havde jeg også overvejet, har bare aldrig prøvet sådan en satan
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login