mboost-dp1

Køb af X60

Gå til bund
Gravatar #1 - dkbooster
19. maj 2007 15:24
Hej!

Jeg står i den situation at jeg skal hjælpe en med at købe en let bærbar. Det første man tænker er self en X60.

Jeg hører dog at man snart kan forvente at der kommer en X61.
Tror I at der kommer et (mærkbart) prisfald på X60 efter at X61 er blevet lanceret, eller kan man godt købe nu?

På forhånd tak.

Mvh. DKBooster
Gravatar #2 - Azuria
19. maj 2007 16:14
Ved ikke om det giver et mærkbart prisfald.
Men ihvertfald ved T serien vil T61 komme til at køre med Santa Rosa.
Så der vil være 802.11N, som jo er en klar performance booster på det trådløse.
Og det er jo ikke utænkeligt at det også kommer i X61
Det er måske værd at tage i betragtning.
Gravatar #3 - dkbooster
19. maj 2007 17:37
Efter hvad jeg har kunnet læse mig til kommer X61 vist også til at køre Santa Rosa - men grunden til at det ikke skal være en X61 er at det bliver en tablet(det siger rygterne i hvertfald det bliver).
Gravatar #4 - Azuria
19. maj 2007 17:47
#3 Jeg har forstået det som at den også kommre som tablet.
Gravatar #5 - I.F.F.
19. maj 2007 18:59
sony vaio T eller G
Gravatar #6 - dkbooster
20. maj 2007 06:17
#4 Det har jeg også - og det er en tablet det ikke skal være ;) - men så vidt jeg kan læse mig til kommer den KUN som tablet...

#5 Den skal bruges til skolebrug - dvs. slæbes i en overfyldt taske på cykel 5km hver dag... I min verden er der kun et computermærke der kan holde til det ;)

Tak for hjælpen begge to :)
Gravatar #7 - I.F.F.
20. maj 2007 10:31
saa er din verden lille.

hvis du endelig vil have en maskine der er lavet til at faa taesk skal du koebe en panasonic thoughbook.
Gravatar #8 - dkbooster
20. maj 2007 12:20
#7 ikke lille - bare eksklusiv ;)
Gravatar #9 - I.F.F.
20. maj 2007 15:31
jamen saa maa en thoughbook vaere det rigtige for dig.
Gravatar #10 - dkbooster
20. maj 2007 15:35
#9 touche :)
Gravatar #11 - tordenskiold
22. maj 2007 01:57
Når du alligevel overvejer at bruge 16-17.000,- på en bærebar, kan jeg kun sige Sony Vaio G serie.
12.1" skærm, 1.13 kg, ca. 7 timers batteri, Kulfiber kabinet, lækkert design, Udvidet sikkerhed incl. fingeraftrykslæser, det eneste lille problem er at de af en eller anden grund ikke sælger dem i Danmark, så man bliver nød til at acceptere et engelsk eller svensk tastatur.
Men en utrolig lækker bærebar, jeg har selv en, og er meget glad for den, og hvis man vil betale det, det koster, så får man markedets bedste ultra mobile bærebar, bare batterilevetiden gør hele forskellen.

mere her http://vaio.sony.co.uk/view/ShowProductCategory.ac...
Gravatar #12 - dkbooster
22. maj 2007 13:36
#11 Som det står skrevet ovenfor så sværger jeg lidt til IBM ;) - men den ser da bestemt interresant ud, og jeg vil da tage den med i min betragtning...

Tak for hjælpen :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login