mboost-dp1
køb af USB HUB??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
jeg skal have mig en USB HUB med 5 porte eller mere, nogle der ved hvor jeg kan købe et godt mærke til en bilig pris:)
Putte
Putte
http://www.google.dk/search?num=100&hl=da&...
Eller tjek www.edbpriser.dk
Kender ikke til mærker men kunne forstille mig at de kan det samme - de koster vel omkring 100 bobs eller noget
Eller tjek www.edbpriser.dk
Kender ikke til mærker men kunne forstille mig at de kan det samme - de koster vel omkring 100 bobs eller noget
er der virkelig ik nogen der ved noget om USB HUBs fordi jeg har hørt at der skulle forskel på kvalitet, og en dårlig kvalitet skulle give en dårlig speed gennem en dårlig usb hub??
Putte
Putte
#7 Der ER forskel på USB hubs... (sandsynligvis ikke nogen mærkbar men den er der)
Selvfølgelig er funktionen af en USB controller (som sidder i en hub) langt mere simpel end et gfx kort, men ved diverse test af fx. onboard controllere på motherboards kan man se at der ER forskel...
Selvfølgelig er funktionen af en USB controller (som sidder i en hub) langt mere simpel end et gfx kort, men ved diverse test af fx. onboard controllere på motherboards kan man se at der ER forskel...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.