mboost-dp1

Køb af LCD-TV

Gå til bund
Gravatar #1 - dkbooster
1. aug. 2006 08:27
Hej

Da jeg skal købe et LCD-TV for min søster, ville jeg høre om der var nogen der kunne anbefale et 15/16/17 tommers LCD-TV til omkring 2000-3000kr.

Jeg har lidt kig på en LG M1717A, men jeg ved ikke, om den fungere som et rigtigt tv, eller bare som en skærm.

Enhver hjælp er velkommen

På forhånd tak.
DKBooster
Gravatar #2 - buch
1. aug. 2006 10:17
Der er tv tuner i, så det er et rigtigt fjernsyn.
Gravatar #3 - dkbooster
1. aug. 2006 12:02
#2 - Det konkludere jeg også, men på LG's hjemmeside står den under skærme, og ikke under fjernsyn. Men kan selvfølgelig være den er beregnet til begge ting.
Gravatar #4 - BurningShadow
1. aug. 2006 17:00

Nu er det så ikke noget jeg ved med sikkerhed, men jeg kan da forestille mig at det er pga. told og andet skidt. Lidt ligesom når Sony mener at en PlayStation er en computer, og ikke et forvokset bib-bib-spil.
Gravatar #5 - amokk
1. aug. 2006 22:27
#1 Det ér et alm. TV og en skærm.... Dvs. den har både antennestik, scartstik og VGA stik... Du kan roligt købe den, til prisen er det udemærket, men forvent ikke kvalitet som et TV til 10000...
Gravatar #6 - dkbooster
2. aug. 2006 11:59
#5 - Tak, det var bare det jeg skulle have bekræftet. Godt nok - så har jeg en jeg kan købe :)

Tak for hjælpen alle sammen
Gravatar #7 - amokk
2. aug. 2006 12:27
glæd dig så over at den er faldet 200 kr mens du var i tvivl :-)
Gravatar #8 - dkbooster
3. aug. 2006 07:24
#7 - Hehe

På den måde kunne man måske opfordrer folk til at skrive mere på newz's forum - "Skriv hvis du er i tvivl - og dine varer bliver billigere"
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login