mboost-dp1

køb af grafikkort

Gå til bund
Gravatar #1 - coday
15. jul. 2007 16:25
En fra familien skal ud og købe et nyt grafikkort men hvilket skal det værer?

Hans computer består af en 3ghz p4 1 gb ram og den har agp.
kort skal kunne kører Colin McRae DIRT og gerne Bioshock når det kommer og det nye Farcry. Han har (max) 2K, men gerne billigere.
Gravatar #2 - Svindleren
15. jul. 2007 17:42
hjvis du vil tages seriøst, så skal du ikke skrive så sjukset..

Ellers kan du prøve på www.heste.dk
Gravatar #3 - Kisbye
21. jul. 2007 15:57
Hvad har du entlig imod den hesteside?
Gravatar #4 - XorpiZ
21. jul. 2007 16:38
Kæft hvor er jeg dog træt af jer idioter, der ikke bidrager på nogen måde til debatten. Hver eneste gang, der kommer en tråd, der omhandler køb af hardware, så er i der. Har i ikke bedre at give jer til?

@coday

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?Bedom=... kunne være et bud.
Gravatar #5 - coday
27. jul. 2007 12:03
#4 danke for en der endelig tager mig seriøst.
Gravatar #6 - Svindleren
27. jul. 2007 14:29
Det er ikke fordi, at vi ikke tager dig seriøst, men fordi din tråd blev oprettet ikke ret langtid efter, der en der lavede en sjov "tråd". Men beklager at jeg ikke kunne se at du faktisk mente det seriøst. Hvis du havde skrevet det på en anden måde og overskuelig måde, så kunne det tænkes at der var kommet et mere fornuftigt svar.

Jeg er træt af idioter som dig, der ikek kan finde ud af snakke ordenligt til andre. hvad med at du skriver en tråd, of fremhæver dit problem ? - så kunne det nok også tænkes at der blev gjort noget ved det. Vask din mund med sæbe.
Gravatar #7 - amokk
27. jul. 2007 15:29
#6 "Jeg er træt af idioter som dig, der ikek kan finde ud af snakke ordenligt til andre."

Nu var det jo egentlig dig der startede med at begå den fejl, ved at tale ned til #1 uden grund. Og du gør selv samme fejl igen i den sætning jeg lige citerede.

er det forresten ik dig der hed crower^ en gang?
Gravatar #8 - Svindleren
27. jul. 2007 17:02
jo ka, indrømmer min fejl. Så er den heller ikke længere..

"er det forresten ik dig der hed crower^ en gang?"

jo? and then ?
Gravatar #9 - XorpiZ
28. jul. 2007 01:11

Jeg er træt af idioter som dig, der ikek kan finde ud af snakke ordenligt til andre. hvad med at du skriver en tråd, of fremhæver dit problem ? - så kunne det nok også tænkes at der blev gjort noget ved det. Vask din mund med sæbe.

Var det sket en enkelt gang, havde jeg heller ikke nævnt det. Men nu er det sket en del gange på det sidste - du har f.eks. deltaget en del i det.

Indlæg nr #2 som du lavede, har jo på ingen måde nogen relevans for tråden. Fremover burde du måske enten holde dig væk eller prøve at være bare lidt hjælpsom.
Gravatar #10 - Svindleren
28. jul. 2007 18:02

læs det første af af #8

gaaaab !
Gravatar #11 - themuss
28. jul. 2007 18:28
Jeg har lige købt et 7900gs fra Gainward... det skulle gerne give lidt til AGP-porten... Koster vist 1800,- nu.

Jeg har lige hurtigt benched det med en p4 3Ghz... Ca 6800point i 3dmark2k5.

(og nej jeg lever ikke for 3dmark scores, så den er sikkert lavere end hvis man optimerer en masse; det er mest som guideline til performance).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login