mboost-dp1

Køb Af Fjernsyn -help me-

Gå til bund
Gravatar #1 - malu05
12. okt. 2005 15:53
Så kommer turen til at udskifte mit gamle fjernsyn.
Prisen på dette er for såvidt irelevant da jeg bare vil have et fjernsyn som kan holde en 3år+ og økonomien for såvidt godt kunne betale 100.000kr for et, men det kan 100% sikkert IKKE betale sig.

Der er jo ingen tvivl om at jeg nok bliver nød til at have et HDTV, men nu er jeg ikke lige helt inde i HDTV afhensyn til opløsning osv. Nogle siger at HDTV = 1920 × 1080. hvor andre siger det alt fra 1280 × 720 til 1920 × 1080..
Jo jeg er lidt forviret så om der ikke var nogle som kunne hjælpe mig??
Skal finde et HD-fjernsyn inde for 28-42 tommer.
Gravatar #2 - peter_m
12. okt. 2005 16:12
personligt er jeg kommet frem til, at det eneste flade tv jeg kunne leve med er et fra Philips med Pixelplus 2 - kan ikke lige huske modelnavnet, men det ligger omkring 27.000 Dkr - kan dog hentes i tyskland til omkring 19.000 Dkr.
Gravatar #3 - popeye_2k
13. okt. 2005 11:34
Hvis du vil ud og ofre så mange penge på det, var det så ikke en ide og få sig sat ind i tingene først?

ever heard of google.com?
Gravatar #4 - DetVarSoerens
13. okt. 2005 12:14
De 2 bedste tv på markede i dag er EISA vinderne

Samsung LE40M61B 40" LCD

og

Pioneer PDP-436XDE 43" Plasma

Begge to koster lige omkring 30.000,-
Og er HD-Ready

Personligt kan jeg bedst lide Pioneer'en men tag ud et sted og se billede på dem, og lad være med at kigge på tekniske specifikationer som kontrast forhold og fine ord, men se på billede, og husk at se et normalt tv billede og ikke kun en tegnefilm på DVD...

Mvh.
Søren
Gravatar #5 - malu05
13. okt. 2005 14:55
#3.

Google.com? Hvad er det?
Har skam sat mig godt ind i tingende, men det er sq ikke lige alle sider som siger det samme som du nok kan se hvis du læste mit post eller hvis jeg formulerede det lidt bedre.
på Hifipriser.dk's forum og Edbpriser.dk fandt jeg nok de bedste guides men stadig er det da rart at høre sig rundt omkring, jo mere info desto bedre... man kan sq altid google ting, men folk skriver sq så meget LORT for at sige det rendt ud, så hvis der nu var nogle som havde noget erfaring selv kunne det jo være en stor hjælp...

#2,4 tusind tak! kikker på det!
Gravatar #6 - peter_m
21. okt. 2005 07:23
Gravatar #7 - amokk
21. okt. 2005 16:58
#6 det er sgu da egenlig pææænt cool det TV...

Sidder her med min Dell 2005FPW skærm der blegner ved siden af...

Jeg kan se at det både har USB porte og Ethernet og kortlæser... Mon ik der kommer nogle projekter smart, hvor man kan smide sin egen lille linux-firmware ind, og så lade TVet være sin egen HTPC, med USB harddiske osv. :-)

/me overvejer at tage ned og få lavet en kassekredit på mandag :-p

kan man overhovedet købe det philips 42" tv der?

kan kun finde dette:
http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=156448
Gravatar #8 - bugger
21. okt. 2005 17:02
Jeg vil kun anbefale HDTV, hvis man ønsker at være slave for medieindustrien. Der er indbygget DRM i ALLE HDTV fjernsyn (ellers kan de ikke få HDTV mærket).

Næste gang jeg skal have TV ringer jeg til en HDTV producent og fortæller dem hvorfor jeg ikke har tænkt mig at købe deres produkt og hvorfor jeg har købt det TV jeg nu kommer til at købe.
Gravatar #9 - peter_m
23. okt. 2005 18:15
#7 Tv'et er helt nyt...det er kommet i tyskland, og men findes desværre ikke i nogen butikker i dk...så snart det lander, skal jeg lige ud og kigge... :-D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login