mboost-dp1
Køb af bærbar i udlandet via internet
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Er der nogle der har erfaring med at købe en bærbar over internettet i fx USA, Tyskland eller England og få den tilsendt til Danmark? Skal man betale dansk moms og skat? Altså kan det betale sig?
Jeg overvejer at købe fra Alienware eller Hypersonic. Har nogen erfaring med disse sider?
Jeg overvejer at købe fra Alienware eller Hypersonic. Har nogen erfaring med disse sider?
Hvis du køber inden for EU´s grænser, skal du ikke betale told.
Det koster væsentligt mere at sende tingene fra udlandet, da de bliver sendt med fragtmand.
Jeg har selv for 2 uger siden købt bærbar i tyskland, www.ok1.de der var der ingen problemer med told eller sådan noget. Leveringen var 2 dage fra de havde sendt pakken af sted.
Det koster væsentligt mere at sende tingene fra udlandet, da de bliver sendt med fragtmand.
Jeg har selv for 2 uger siden købt bærbar i tyskland, www.ok1.de der var der ingen problemer med told eller sådan noget. Leveringen var 2 dage fra de havde sendt pakken af sted.
Da både Alienware og Hypersonic ligger i USA, så skal du betale 25% moms + told på det du køber hjem, så det kan nok ikke betale sig.
Og hvorfor vil du egentlig have en larmene gaming-bærbar?
Da både Alienware og Hypersonic ligger i USA, så skal du betale 25% moms + told på det du køber hjem, så det kan nok ikke betale sig.
Og hvorfor vil du egentlig have en larmene gaming-bærbar?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.