mboost-dp1
Køb af bærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg står selv overfor at ville købe en ny bærbar. Jeg skal bruge den til at tage notater på uni, og ellers internet osv. Batteritid er derfor vigtig for mig.
Jeg vil helst have en Thinkpad T61, men synes den er alt for dyr.
Har i stedet kigget på en Dell Vostro 1400 med følgende specifikationer:
Core 2 Duo 2,2 Ghz, 800 Mhz, 4 MB cache
2 GB ram 667 Mhz
160 gb harddisk 5400 rpm
14,1" skærm 1440*900
128 Nvidia GeForce 8400M
dvd +/-rw-drev
2 megapixel webkamera
Bluetooth
6-cellet batteri
Windows Vista Business
Pris: kr 8.031,25 inkl. moms!
Synes det er noget af et scoop, men hvad er den generelle holdning til Dell? Jeg kender stort set ikke nogen der har én.
Jeg kan opgradere til en 7200 rpm harddisk, men ville det ikke have en negativ effekt på batteritiden?
Jeg har efterhånden læst så ufatteligt mange anmeldelser af bærbare med dårlig batteritid, at jeg også er begyndt at overveje Mac. Men jeg vil meget gerne høre, hvad folk mener om denne Dell?
Mvh
Thomas
Jeg vil helst have en Thinkpad T61, men synes den er alt for dyr.
Har i stedet kigget på en Dell Vostro 1400 med følgende specifikationer:
Core 2 Duo 2,2 Ghz, 800 Mhz, 4 MB cache
2 GB ram 667 Mhz
160 gb harddisk 5400 rpm
14,1" skærm 1440*900
128 Nvidia GeForce 8400M
dvd +/-rw-drev
2 megapixel webkamera
Bluetooth
6-cellet batteri
Windows Vista Business
Pris: kr 8.031,25 inkl. moms!
Synes det er noget af et scoop, men hvad er den generelle holdning til Dell? Jeg kender stort set ikke nogen der har én.
Jeg kan opgradere til en 7200 rpm harddisk, men ville det ikke have en negativ effekt på batteritiden?
Jeg har efterhånden læst så ufatteligt mange anmeldelser af bærbare med dårlig batteritid, at jeg også er begyndt at overveje Mac. Men jeg vil meget gerne høre, hvad folk mener om denne Dell?
Mvh
Thomas
Altså med en mac, der betaler du jo også for Apple logoet og for designet.
Men med de nye, så er der ikke meget at komme efter angående specs og kvalitet, og hvis du putter en ekstra stang ram i når du har fået den, så klarer den dagen lidt bedre.
Altså med en mac, der betaler du jo også for Apple logoet og for designet.
Men med de nye, så er der ikke meget at komme efter angående specs og kvalitet, og hvis du putter en ekstra stang ram i når du har fået den, så klarer den dagen lidt bedre.
#7 Hmmm har ikke lige undersøgt det nærmere, men tror ikke det er det vilde. Jeg ville dog vente med at købe til Leopard(opdatering til OSX) kommer her i midt-oktober. Så sparer du 1000 kr. :)
Og husk desuden at du få 12 % studierabat igennem KU, RUC og andre unis via Apple On Campus: http://www.apple.com/dk/aoc/
Er jo værd at tage med ;)
Og husk desuden at du få 12 % studierabat igennem KU, RUC og andre unis via Apple On Campus: http://www.apple.com/dk/aoc/
Er jo værd at tage med ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.