mboost-dp1
Kan dette kort holde et par år i endnu eller skal det snart skiftes
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har et Ati Radeon 8500 pro med 128mb ram. Og jeg har haft det i ca. 1 ½ år kan det godt hamle op med de nye spil der kommer her for tiden? Eller burte jeg snart invisterer i et nyt??
hvorfor spørger du os? det er dig der har kortet, dig der skal spille, og dig der vurderer om du kan leve med det...
prøv de spil du vil spille, hvis lortet kører så du er tilfreds, så behold kortet... hvis det derimod kører umådelig langsomt (5 FPS i VGA opl.) ja så er du nok nødt til at købe et nyt kort :-)
men jo længere tid du venter, jo bedre kort får du for dine penge så hellere vent hvis det ikke haster
prøv de spil du vil spille, hvis lortet kører så du er tilfreds, så behold kortet... hvis det derimod kører umådelig langsomt (5 FPS i VGA opl.) ja så er du nok nødt til at købe et nyt kort :-)
men jo længere tid du venter, jo bedre kort får du for dine penge så hellere vent hvis det ikke haster
ville nu mene at det er for gammelt men ok er også en af de første til at købe ny hardware når det kommer glæder mig til amd fx55 ^^
men jeg ville nok mene at du minímum skal have et GF FX 5900xt før at du kan spille nye spil som Doom3 og Halflife2
ps det koster ca 1400
men jeg ville nok mene at du minímum skal have et GF FX 5900xt før at du kan spille nye spil som Doom3 og Halflife2
ps det koster ca 1400
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.