mboost-dp1

iPod Shuffle

Gå til bund
Gravatar #1 - frostic
13. feb. 2007 10:26
Nu sidder jeg og kigger paa min helt nye shuffle og jeg er utrolig glad for den, men jeg skal ud og rejse i morgen og tager ikke computeren med.

Kan man lade den op paa andre maader? Synes ikke rigtig jeg kan finde noget paa appels hjemmeside.

Paa forhaand tak
Gravatar #2 - MiniatureZeus
13. feb. 2007 10:41
nej den skal jo lades op via USB porten, så du skal købe en oplader til stikkontakten, og så evt. et travel kit hvis det er et land med andre stikkontakter. Tror ikke du kan nå at få sådan en lader, medmindre du smutter ned i fona eller humac og finder en der... og så er de heller ikke helt helt billige jo...
Gravatar #3 - Svindleren
13. feb. 2007 14:16
ikke for at flame eller noget, men hvorfor tog du ikke en der bruger batterier, til rejsen, og købte din shuffle når du kom tilbage ?? - plus hvis du får bøvl med den (software) så er du også på røven der...

det er en god afspiller, men man skal lige tænke over tingene først :--)
Gravatar #4 - holmen
13. feb. 2007 14:39
#3 heller ikke for at flame, men bruger næsten ikke alle bærbare mp3 afspillere batteri/batterier?

Hvis der går noget galt med softwaren/firmwaren(?) på en hvilken som helst mp3 afspiller, mens man er i udlandet, så er man sgu da på røven. Vil dog næsten tro, uden at vide det, at det nok er lettere at gå på nettet og opdatere firmware/oftware i sin ipod, end det er at opdatere det i en random og billig acer eller noget.
Gravatar #5 - gentox
13. feb. 2007 14:47
Er det ikke noget i den her stil du har brug for?
http://www.mobilefun.co.uk/product/10521.htm
Gravatar #6 - Svindleren
14. feb. 2007 13:33
jo et bruger batterier, men tænkte på noget som brugte ALMINDELIG aaa batterier, eller batterier, der nemt kan udskiftes... jo du har ret med at der kan ske fejl på alle, men ipods er mest udsat...
har selv lige fået en gammel ipod, som have software probs, men har selv fixet det, fordi apple nægter at lave dem, efter 1 år, og kunderne fatter ikke hvordan man skal gør.
Gravatar #7 - DJ_A
14. feb. 2007 14:43
hama usb->230v ac adaptor til 179 kr i el-giganten klarer sagen...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login