mboost-dp1

ipod fra 2003... 10 gb eller 20???

Gå til bund
Gravatar #1 - monarchs69
30. sep. 2005 08:51
hejsa...

jeg er kigger i øjeblikket på ipods og da jeg er fattig stud. skal den nok være brugt for at være i mit prisleje...

jeg har kig på 2 brugte modeller, men hvilken skal jeg vælge.

Apple Ipod, 20 GB, hvid og sølv, høretelefoner, oplader, der er oplader, usb port, en holder og høretelefoner oveni købet! pris: 800 kr.

Ellers så er der den her.

Apple Ipod, 10 GB, Hvid, høretelefoner, fjernbetjening, oplader, Den har fået ny type batteri hos Apple, 2 år gammel uden ridser, meget lidt brugt, ekstra udstyr! = , Fjernbetjening, docking med ekstra USB2/ firewire kabel, bælte holder, som ny. CD i original emballage. Fast pris - perfekt til Podcast -evt. kan belkin batteri backup indgå for ekstra 200 kr. - nypris 450 pris: 1.100 kr.

begge er 2003 modellen som kan ses her.

http://reviews.cnet.com/Apple_iPod_10GB/4535-6490_7-21165670.html?tag=top

Hvad siger I der ude, hvad ville I vælge? jeg er selv tændt på de flere GB's, men et udskiftet batteri lyder også godt... min musik samling er vel på ca 11 GB så det derfor lyder det jo godt med de 20 GB...
Gravatar #2 - monarchs69
30. sep. 2005 10:44
hvad så er der nogen derude der har et godt råd?
Gravatar #3 - Klok
30. sep. 2005 13:47
Det kommer jo helt an på hvad du vil havde, og det kan du jo nok kun selv svare på.

Personligt (Hvis jeg altså var fattig studerende) ville jeg købe den første, da den har størst lager og koster mindst.
Gravatar #4 - Kadann
30. sep. 2005 13:51
Jeg har det lidt modsat af Klok.

Jeg ville vælge nr. 2, da du er sikker på at få et relativt nyt batteri med i købet og efter min erfaring er 10GB mere end rigeligt, hvis du kun planlægger at bruge den til musik.

Selvfølgelig kan man have forskellige behov o.s.v., men jeg synes nu at det begynder at blive en kende uoverskueligt, når man kaster alt for meget musik på den.
Gravatar #5 - oleo
30. sep. 2005 14:48
Brug pengene på druk.
Gravatar #6 - amokk
30. sep. 2005 16:18
#5 du er da vist et meget godt eksempel på at dette IKKE kan anbefales...
Gravatar #7 - monarchs69
30. sep. 2005 19:41
jeg står i øjeblikket og tumler med om jeg istedet skal ofre de 400 kr. ekstra og købe en Nano... Jeg ved at den i øjeblikket har et dårligt ry, men så vidt jeg ved så skulle apple være ret flinke til at bytte varen hvis det er noget møg... og 500 sange er alligevel også en del...

500 sange er hvad Apple mener der kan være på de 2 GB... det er alligevel omkring 30-40 cd'er med en 15-16 sange på hver...
Gravatar #8 - elite
3. okt. 2005 12:13
#7: Du skal klart købe en Nano!!! Den er så fucking lækker i forhold til den store klods af en almindelig iPod. Og 2GB er rigeligt - går ud fra du er rimelig tit ved din puter, til at putte ny musik på? :)
Gravatar #9 - amokk
3. okt. 2005 12:22
#8 enig...

Jeg så en nano i lørdags, hold da kæft jeg er ikke blevet imponeret over størrelse i så høj grad siden jeg første gang så en nokia 2110 IRL

hvis jeg skulle købe ipod ville det uden tvivl blive en nano...
Gravatar #10 - Bjørn
9. okt. 2005 00:23
#9 amokk
Hehe jeg fik samme førstegangsindtryk af størrelsen. Den skal ses og føles på før man forstår størrelsen. For den er dælme lille. Lidt ligesom Mac Mini , den er mindre end man lige går og tror!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login