mboost-dp1

iPod

Gå til bund
Gravatar #1 - SimonS
26. nov. 2006 19:52
Dette indlæg kommer fra Filmz.dk, men da der kun blev svaret på et enkelt spørgsmål (Det allersidste), vil jeg lige stille mine spørgsmål herinde:

Hvad er forskellen på disse to iPods?

http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?Pr...

http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?Pr...

De er begge to 5. generationsmodellen, der vil sige, de kan afspille video. Alligevel er der forskel på prisen, selvom de begge to er hvide modeller og med 30 GB. Hvordan kan det være?

5. generationsmodellen blev jo udgivet i Oktober 2005, og så kom der en opdateret udgave af 5. generationsmodellen her i September 2006, ifølge Wikipedia. Er det så derfor, de sælger to forskellige hvide 30 GB 5. generationsmodeller til forskellige priser?
Hvis ja, hvilken af de to modeller de sælger, er så den opdaterede udgave af 5. generationsmodellen?

Og lige et par andre spørgsmål ang. iPod..
Er der planer om at udgive en ny generation af de "almindelige" iPods? Hvis ja, er det så blevet offentliggjort, hvad den kommende model har at byde på, som de nuværende ikke har?

Og iPod'en har jo en harddisk, så vil det sige, at man godt kan bruge den som ekstern harddisk til en computer?
Gravatar #2 - hgul
26. nov. 2006 20:00
Uden at vide noget med sikkerhed, tror jeg faktisk det er den billigste der er den nyeste. Hvis du kigger under "indbygget clock" og "timer" har den nemlig flere funktioner. Men ellers kan du jo finde dem på hifipriser.dk og se hvilken der er tilføjet sidst på siden?

Derudover, så ville jeg ikke handle med Getmore. De er seriøst en samling amatører der ikke aner hvad kundeservice er.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
26. nov. 2006 20:01
Hej SimonS!
kan umiddelbart ikke se nogen forskel på de to iPods du har vist der udover prisen, og det er sikkert en fejl.
Men hvis jeg var dig, ville jeg tage og købe den igennem AppleStore istedet for, da jeg personligt ikke har haft særlig godt erfaringer med Getmore (de var langsomme til at sende, fik en brugt vare, de ville ikke tage tilbage) Og på applestore kan du også få indgraveret en personlig besked (fed ide til f.eks. gaver og til at personliggøre den!) og du kan vælge mellem den sorte og hvide version.

jeg syntes at du skal vente til januar, hvor der er KeyNote og der muligvis blive vist en ny version frem med fuld video understøttelse.
Der er som sædvanlig ikke opgivet noget info om den, men vent dog alligevel... surt at blive snydt... :)

OG ja du kan sagtens bruge den som ekstern hd! :)
Gravatar #4 - SimonS
26. nov. 2006 20:53
jeg syntes at du skal vente til januar, hvor der er KeyNote og der muligvis blive vist en ny version frem med fuld video understøttelse.

Hvad er KeyNote helt præcist? Og hvad er der i vejen med videounderstøttelsen i den nuværende iPod? :)

Men jeg havde faktisk slet ikke lagt mærke til, den kan købes inde på Apple Store. Men nu hvor jeg lige har kigget efter, så kan jeg da se, du har helt ret. :)
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
26. nov. 2006 22:02
Jeg tror forskelle er, at kun den ene er i en dansk pakke, da det kun står på den ene.

Nå ja, og så LAD VÆRE MED AT KØBE EN IPOD
Gravatar #6 - MiniatureZeus
27. nov. 2006 07:06
#4 SimonS
KeyNote er en event hvor der bliver præsenteret nye produkter fra Apple, og i år regner de fleste med at der bliver præsenteret en iPhone, iTV (tvbox alá mediecenter ting) og en ny iPod...

Men altså hvis du ikke skal bruge den lige nu, så vent...
Gravatar #7 - Svindleren
27. nov. 2006 19:40
jeg er enig med #5The-Lone-Gunman
Gravatar #8 - ldrada
27. nov. 2006 22:11
#5, #7
Flot argumentation. Har i overvejet at tage en advokatuddannelse? Jeg kan virkelig visualisere for mig hvordan SimonS helt alvorligt overvejer IKKE at købe en iPod efter jeres velovervejede og informative indlæg. Flot flot!
Gravatar #9 - The-Lone-Gunman
28. nov. 2006 16:22

Hvis jeg siger, det er en dårlig idé at skyde dig selv i foden med en sømpistol, så burde jeg ikke være nød til at argumentere for det, for at du kan se jeg har ret. Alt det kræver er, at begge parter har en logisk sans.

Det er det samme i dette tilfælde.
Gravatar #10 - Svindleren
28. nov. 2006 18:42
der behøver ingen uddannelse til, for at fortælle manden at det er en dum ide at købe en ipod, jeg har argumenteret tidligere i nogle "ipod/mp# tråde om hvorfor... kan desværre ikke huske, men der er en søge funktion på siden, så kan du eller han også finde den, for jeg gider ikek argumntere det mere... vi har vores holdning du har din, derfor bør du ikke fortælle os at vi skal tage en uddannelse tak
Gravatar #11 - ldrada
28. nov. 2006 19:11
Jeg tror du fuldstændigt har misforstået min velplacerede sarkasme.

Ja, du behøver ikke argumentere for hvorfor det er en dårlig idé at skyde sig selv med en sømpistol, men hvis millioner af folk mener at det er en GOD ide at skyde sig selv med en sømpistol, så er man altså nødt til at argumentere. Prøv eksempelvis med "Det er unødig lemlæstelse af sine fødder"...

Jeg var selv iPod-modstander da jeg havde min Creative Zen Touch, men så gik den i stykker og jeg købte mig en iPod Video, som jeg er meget glad for. Det vigtigeste for mig, er at det er muligt at benytte sig af custom firmware - Og bare dét er alle pengene værd. Jeg hader iTunes, og bruger derfor i stedet foobar2000 til at holde styr på min musik.
Hvis man ikke kan argumentere rigtigt, skal man bare lukke munden.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login