mboost-dp1

IP telefoni... virker det ?

Gå til bund
Gravatar #1 - 4nd3r5
5. sep. 2004 11:11
Er der nogen der har nogen erfaringer med IP tlf/voip.
Skal man skifte telefoner ?
er der delay når man snakker ?
er lyden god ?

Jeg overvejer at købe hos cybercity, er der nogen der har erfaringer med dem ?
Gravatar #2 - Deternal
6. sep. 2004 00:24
Jeg har hos Musimi og det virker fint. Du kan bruge din gamle telefon hvis du har en router du kan tilkoble en analog telefon - alternativt skal du bruge en adapter.
Gravatar #3 - seti
3. nov. 2004 00:32
Har du overvejet Skype
Lyden er rigtig go, og det er gratis så længe du ringer fra din computer til en anden med skype installeret. Hvis du vil ringe til fastnet, så er det rigtig billigt. fek.s hvis du vil ringe til Spanien fra Danmark, så koster det 0,08 øre i min.
www.skype.com
Gravatar #4 - Deternal
3. nov. 2004 08:07
#3: Under forudsætning af at man skal betale VAT (moms), som de fleste nok skal, så koster det 15øre/min at ringe til spanien via skypeout. Derudover skal man have sin comp. tændt hele tiden for at det virker.

Og sidst men ikke mindst så check for fanden datoen på de tråde du vækker til live igen.
Gravatar #5 - --Tigger--
5. nov. 2004 14:52
Jeg har CC - og må sige at det virker perfekt.

Selv om jeg downloader (har en 2048/128 linie) med fuld speed er lyden perfekt når jeg snakker (download går blot 8-10 KB ned).

Koster naturligvis 120 kr/mdr. men er dejligt let at arbejde med - man skal nemlig ikke tænkte på noget som helst.
(CC ordnede alt arbejdet for mig inkl. opsigelse af mit gamle TDC abonnement og nummer skift).
Gravatar #6 - Acro
6. nov. 2004 10:06
#5 --Tigger--:
Du kan stadig spare yderligere 115,- kr/mdr., hvis du valgte Musimi. Du ringer desuden billigere om dagen, men dog ikke gratis i nogle perioder. Du kan dog tale i 21 timer om måneden for det du sparer på abonnementet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login