mboost-dp1
Internettet!! :S
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Ja, der er jo ikke noget offtopic forum, så jeg tog sgu lige chancen!!
Nogen der ved, hvordan det lige går med CC's modsvar til TDC stigninger på hastigheder? Læste et sted herinde, at de ikke ville komme med noget modsvar imens de havde daværende tilbud kørende! MEN MEN MEN, de udløb her den 1. juni og ikke-overraskende, så er det nu blevet forlænget endnu en mdr! (som det plejer). Men nogen der ved noget??
Nogen der ved, hvordan det lige går med CC's modsvar til TDC stigninger på hastigheder? Læste et sted herinde, at de ikke ville komme med noget modsvar imens de havde daværende tilbud kørende! MEN MEN MEN, de udløb her den 1. juni og ikke-overraskende, så er det nu blevet forlænget endnu en mdr! (som det plejer). Men nogen der ved noget??
Jeg er ret sikker på at der ikke er nogen der "ved noget", eftersom at newz plejer at være nogle af de første til at oplyse om sådan noget, da der er en CC medarbejder der er ret gode venner med nogle af newz-folkene.(det var der ihvertfald meget der tyede på sidste gang.) så du må nok gøre som mig : vente og håbe(forvente) at der sker noget ligende dette : de kommer i sommerhumør (forøget hastighed) som de har været tidligere, eller de sænker priserne. eller en combo ;D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.