mboost-dp1
IBM T61 og tv-udgang - smarteste løsning?!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej, jeg har mig en T61, hvor de har fjernet muligheden for S-VHS (hvilket jeg på ingen måder kan forstå, men nok om det). Der er stadig en VGA-udgang og firewire udgang. Er der nogen der ved, hvad alternativet i deres hoveder, skal være? Om det er så enkelt, som at købe VGA -> TV kabel, eller en firewireboks->tv? Jeg er lidt i vildrede... Savner en s-vhs udgang! :-(
Tak for svaret, men jeg er stadig i tvivl om mange ting, for trods af at jeg har kigget på de tre sider du har linket til.
Kan man uden problemer, købe et VGA -> S-VHS/SCART og være køreklar? Er det noget med at man kan bruge FireWire i stedet, og at det tilmed er bedre - og hvilken løsning er billigst og "nemmest"? På forhånd tak, og god tirsdag :-)
Kan man uden problemer, købe et VGA -> S-VHS/SCART og være køreklar? Er det noget med at man kan bruge FireWire i stedet, og at det tilmed er bedre - og hvilken løsning er billigst og "nemmest"? På forhånd tak, og god tirsdag :-)
#12: Nej du kan sgu ikke få VGA -> TV med lyd...
Men har du overvejet at købe et "stereo-kabel" (aka 3,5mm jack til RCA/phono-stik) i en passende længde? Kabler er ikke ret tykt.
Om der skal 1 eller 2 kabler til er vel ligemeget, strips, tape, sæd og lim er opfundet.
Men har du overvejet at købe et "stereo-kabel" (aka 3,5mm jack til RCA/phono-stik) i en passende længde? Kabler er ikke ret tykt.
Om der skal 1 eller 2 kabler til er vel ligemeget, strips, tape, sæd og lim er opfundet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.