mboost-dp1
Hvornår kommer Wii tilbage i DK?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
http://www.amazon.co.uk/Nintendo-Wii-Console-Sport...
Du kommer nok til at købe en omformer fra UK stil til det stik vi kører i en lampebutik eller hos en elektriker.
Du kommer nok til at købe en omformer fra UK stil til det stik vi kører i en lampebutik eller hos en elektriker.
Speaking of Wii - er der nogle der ved hvor jeg kan finde en chip-montør i københavnsområdet? Jeg har ikke rigtigt lyst til at sende den til Kolding eller andre steder i Jylland, hvor de fleste chipforhandlere/-montører er..
Wii'en har da været i danmark i lang tid, så lige at Bilka (mener jeg) havde køtilbud på den.
Prøv din lokale legetøjsforhandler.
Prøv din lokale legetøjsforhandler.
#2 Over amazon koster den en plovmand mere end det billigste i DK, så hvis den snart kommer tilbage, med chip, er det vel at foretrække. Tak ellers.
#7 Køge er langt væk for mig. Og deres netbutik er tom. Kender du steder man kan bestille den over nettet?
Men der er ingen som ved hvornår vi kan forvente en ny sending?
#7 Køge er langt væk for mig. Og deres netbutik er tom. Kender du steder man kan bestille den over nettet?
Men der er ingen som ved hvornår vi kan forvente en ny sending?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.