mboost-dp1
hvordan dræber jeg denne h'jttaler_
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har et bundkort, hvorpå der sidder en lille højttaler. Den er mindre end det mindste led på lillefingeren. Dens eneste funktion, er at sige bip. Den skal slås fra. Det kan ikke lade sig gøre i bioset, derfor skal det gøres "fysisk". Den kan ikke bare pilles af. Bundkortet sidder i et lille kabinet (mini-itx hedder form factoren) og ledningerne er godt pakket sammen. Derfor undgår jeg helst at skulle pille kortet ud og risikere at ødelægge noget ved at lodde højttaleren af. Mit første forsøg, som fejlede, på at dræbe den gik ud på at fylde den med superlim. Som sagt virkede det ikke. Nogen forslag?
hvorfor skal den dø? Er det ikke bare den som viser at den starter op korrekt og alt er sluttet til?
Den står ved siden af mig inde på arb. lige nu. Jeg kan ikke uploade billeder her. Jeg er først hjemme igen fredag eller lørdag. Nu har jeg fyldt lidt mere lim i, håber at det kan virke lyddæmpende. Men den sidder som en kondensator eller lignende og stikker op. Man kan ikke få noget ind under den. Men hvis den er så sejlivet, så må folk jo leve med den lyd...
Ja hallo istedet for at ødelægge dit hardware så få din shell til at holde kæft ;)
http://www.faqs.org/docs/Linux-mini/Visual-Bell.ht... (der er sikkert noget du kan bruge)
men som flere nok ville sige: "I NEED MORE COW BELL!"
http://www.faqs.org/docs/Linux-mini/Visual-Bell.ht... (der er sikkert noget du kan bruge)
men som flere nok ville sige: "I NEED MORE COW BELL!"
Har prøvet nogle af de links som i har skrevet. I et af dem er løsningen meget simpel: set vb
så holder den kæft, men kun ind til næste gang gvim bliver åbent. Jeg leder efter en permanent løsning.
Jeg må sige at jeg ikke er så meget inde i gvim, så jeg kunne ikke få de andre løsninger til at virke. Nogen der kan hjælpe med en permanent løsning?
så holder den kæft, men kun ind til næste gang gvim bliver åbent. Jeg leder efter en permanent løsning.
Jeg må sige at jeg ikke er så meget inde i gvim, så jeg kunne ikke få de andre løsninger til at virke. Nogen der kan hjælpe med en permanent løsning?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.