mboost-dp1
hvilket tv kort ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej
Jeg har tænkt mig at lege lidt med windows media center og skal derfor ud og have mig et tv kort til min computer og vil lige høre hvilket kort i vil anbefale mig.
på forhånd tak
Jeg har tænkt mig at lege lidt med windows media center og skal derfor ud og have mig et tv kort til min computer og vil lige høre hvilket kort i vil anbefale mig.
på forhånd tak
Tja, du skal i hvert fald holde dig fra kort med Phillips SAA7134 chippen. Den er ikke voldsom god, og det er svært at tune ordentligt ind på en kanal (plus den kan ikke holde frekvensen når den bliver varm).
Generelt har jeg hørt gode ting om bt8(7|4)8 chips :-)
Der ud over findes der en del gode sites der hjælper folk med at opbygge HTPCer, og der er normalt en del reviews af kort.
Generelt har jeg hørt gode ting om bt8(7|4)8 chips :-)
Der ud over findes der en del gode sites der hjælper folk med at opbygge HTPCer, og der er normalt en del reviews af kort.
Det er nok en god ide at sikre sig at kortet kan dekode det nye digitale tv-signal der lanceres i løbet af i år.
Jeg ved ikke om det er nok at der står HDTV ready på det, er der andre der er klogere?
Jeg ved ikke om det er nok at der står HDTV ready på det, er der andre der er klogere?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.