mboost-dp1

Hvilket Headset!!

Gå til bund
Gravatar #1 - KeepSharing
3. dec. 2007 13:45
Jeg sidder i et stort problem..

Jeg er den helt store CS 1.6 gamer, men mangler et headset til en fornuftig pris. Dvs. indenfor et prisleje på 0 -> 600 kr.

Nogen der har nogle links eller nogle personlige erfaringer...

Tak på forhånd..!
Gravatar #2 - MiniatureZeus
3. dec. 2007 15:43
Har ikke lige nogen på hånden, men smut ned i Hifi-Klubben, der kan du teste alle deres headsets på forskellige forstærkere og med din egen musik/lyd, og derfra så finde det bedste af slagsen.
Gravatar #3 - trylleklovn
3. dec. 2007 15:56
Kommer jo an på hvad du skal bruge det til.. Skal du høre musik er det jo klart du kan ofre lidt ekstra på at få nogle lavere frekvenser med og sandsynligvis droppe en mikrofon i det. Skal du bare bruge det til at snakke med dine mates, hurtigt, på vt, så er et 20kr's fra bilka noget smartere at investere i. Skal du bruge din superskarpe hørelse til at pinpointe lokationen af dine fjender i surround spil, så har jeg hørt at surroundsound emulerende headsets skulle være sagen.
Gravatar #4 - Bjørn
3. dec. 2007 16:13
Der var vist en test af gamer headset i enten M! eller FHM - Hvis i M! bladet var det bladet med Robinson/Paradise damer på forsiden - hvis FHM så mener jeg det var bladet med Tarra Reid på forsiden, not complety sure...

Anyone?
Gravatar #5 - KeepSharing
3. dec. 2007 16:47
Ja du har ganske ret, der var en kæmpe test.
Heldigt man abonnement på m! ;)

Tak for det guys!!
Gravatar #6 - Jonasee
7. dec. 2007 07:17
Kan klaret forslå dem her:
http://dataworld.dk/index.php?sideid=shop&vare...

Kan fås i sort og hvide, har en microfo der kan tages af, og en virkelig lækker lyd.

pris ca. 400 kr.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login