mboost-dp1

hvilken pda??

Gå til bund
Gravatar #1 - mikk2168
30. jan. 2008 12:50
Jeg har nu besluttet mig for at jeg vil have mig en pda, men har ikke forstand på det så jeg håbede på at jeg kunne få noget hjælp.
Den skal have wireless forbindelse, eller hvad det nu hedder, så jeg kan hoppe på et trådløst netværk, så skal den også have indbygget telefon, og bluetooth. den skal være rimelig kraftig da jeg også gerne vil have nogle spil på den og den skal helst have windows. Den skal ikke have gps, eller mp3 afspiller og heller ikke noget andet internet som fx 3g o.l. men bare wireless forbindelse. Den skal selvfølgelig også have alle pda "standard funktioner" som kalender o.l.

håber i kan hjælpe=)
Gravatar #2 - TullejR
30. jan. 2008 12:58
Du får nok svært ved at finde en PDA der ikke kan afspille musik.
Gravatar #3 - Bjørn
31. jan. 2008 16:46
Du kunne evt. overveje en smarthone - de er ikke helt så store så du kan lettere have den i lommen, og mange har samme funktioner.

Men det kommer jo også an på hvor stor en skærm du vil have og om du har tænkt dig at skrive meget på den - for så er det sikkert smart med en PDA hvor du kan skrive på skærmen!
Gravatar #4 - MiniatureZeus
1. feb. 2008 19:12
#3 Det er vel sådan set en smartphone han eftersøger, idet at en PDA ikke har telefon :)

Men umiddelbart ville jeg gå efter en HTC, selvom jeg ikke er sikker på at der er WiFi i deres touch modeller (uden tastatur)
Gravatar #5 - trylleklovn
1. feb. 2008 20:10
#4 Det er der.
Gravatar #6 - cjoey
1. feb. 2008 20:27
Jeg går og kigger på en ETEN M500+ (mener jeg den hedder). Den har vga-skærm og gps og kan fås for omkring 4000kr. Designet kan man diskutere og gps-delen kan du jo bare lade være med at bruge :-)
Gravatar #7 - izym
2. feb. 2008 23:23
#4 / #5 Der er ikke WiFi i HTC Touch (dvs. den første af dem)
Gravatar #8 - izym
2. feb. 2008 23:23
Ups, mig der er helt galt på den >< Det er jo Touch Dual (med tastetur) der ikke har WiFi.
Gravatar #9 - MiniatureZeus
3. feb. 2008 11:12
#7 Den første har heller ikke WiFi
Gravatar #10 - izym
3. feb. 2008 17:40
#9 Jo den har, kig på HTCs hjemmeside.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login