mboost-dp1
Hvem har modtaget fon router?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hi
I ordered the FON Access Point for free on the 24 of November. Just wondering when it might arrive?
Thanks
Bjørn Thorup
Hi,
We have sent the information to the department of logistics in order that they verifie the state of the order.
Of all forms due to the high volume of orders we're receiving, we have a little delay in the delivery time of our products.
Best regards,
Sandra FON Support
Svar fik jeg d. 21.12
Hej,
har lige bestilt en ekstra til min fars sommerhus i forbindelse med det der Fonera Give Fonera halløj som de har kørt med over julen, og fik en mail med tracking nummer fra TNT igår med planlagt levering den 5. januar eller 8. januar afhængig af vejr forhold. Den bestilte jeg den 19. december, så meget meget underligt hvis jeg får den hurtigere end jer!
Her er mailen (de har åbenbart skiftet system, for den plejer ikke se sådan ud)
har lige bestilt en ekstra til min fars sommerhus i forbindelse med det der Fonera Give Fonera halløj som de har kørt med over julen, og fik en mail med tracking nummer fra TNT igår med planlagt levering den 5. januar eller 8. januar afhængig af vejr forhold. Den bestilte jeg den 19. december, så meget meget underligt hvis jeg får den hurtigere end jer!
Her er mailen (de har åbenbart skiftet system, for den plejer ikke se sådan ud)
Hej Daniel Bahn Petersen,
Hermed sendes dit tracking nummer på pakken / brevet du har bestilt igennem FON / Fonera : Xxxxxxxxx (slettet)
Som det ses på trackANDtrace siden, forventer vi en levering entet fredag den 5. januar 2007 eller mandag den 8. januar 2007, afhængigt at vejrforhold i Danmark og andre lande.
Vi vil selvfølgelig bestræbe os på, at pakken / brevet er der i hænde på en af dagene.
Hvis du af gode grunde, ikke har mulighed for at modtage forsendelsen bedes du ringe straks til kundeservice (nummer fås via link) og oplyse os en anden dag, hvor vi kan levere.
Da der er tale om elektronik vare, er det os ikke muligt at stille pakken / brevet i garage eller lignene, men kun at aflevere personligt.
Link til trackANDtrace side
God jul og godt nytår
Venlig Hilsen
TNT Danmark
Jeg sendte den via det der FONEROgetsFONERO som står på start siden af ens User Zone og så fik han en mail og kunne bestille gratis vha den Voucher kode (som så ikke virkede, så måtte kontakte dem)..
#7 Bjørn
hehe du ved ikke hvad min fars kærestes navn er hehe ;P
#7 Bjørn
hehe du ved ikke hvad min fars kærestes navn er hehe ;P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.