mboost-dp1

Hvem har modtaget fon router?

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
26. dec. 2006 13:48
Hvem herinde har modtaget deres fon router, udover miniatures ;)

Jeg mangler nemlig stadig mine 2 stk
Gravatar #2 - Bjørn
26. dec. 2006 13:52
Hi

I ordered the FON Access Point for free on the 24 of November. Just wondering when it might arrive?

Thanks

Bjørn Thorup

Hi,

We have sent the information to the department of logistics in order that they verifie the state of the order.
Of all forms due to the high volume of orders we're receiving, we have a little delay in the delivery time of our products.

Best regards,
Sandra FON Support

Svar fik jeg d. 21.12
Gravatar #3 - MiniatureZeus
26. dec. 2006 14:05
Hej,
har lige bestilt en ekstra til min fars sommerhus i forbindelse med det der Fonera Give Fonera halløj som de har kørt med over julen, og fik en mail med tracking nummer fra TNT igår med planlagt levering den 5. januar eller 8. januar afhængig af vejr forhold. Den bestilte jeg den 19. december, så meget meget underligt hvis jeg får den hurtigere end jer!
Her er mailen (de har åbenbart skiftet system, for den plejer ikke se sådan ud)
Hej Daniel Bahn Petersen,

Hermed sendes dit tracking nummer på pakken / brevet du har bestilt igennem FON / Fonera : Xxxxxxxxx (slettet)

Som det ses på trackANDtrace siden, forventer vi en levering entet fredag den 5. januar 2007 eller mandag den 8. januar 2007, afhængigt at vejrforhold i Danmark og andre lande.

Vi vil selvfølgelig bestræbe os på, at pakken / brevet er der i hænde på en af dagene.

Hvis du af gode grunde, ikke har mulighed for at modtage forsendelsen bedes du ringe straks til kundeservice (nummer fås via link) og oplyse os en anden dag, hvor vi kan levere.

Da der er tale om elektronik vare, er det os ikke muligt at stille pakken / brevet i garage eller lignene, men kun at aflevere personligt.

Link til trackANDtrace side

God jul og godt nytår

Venlig Hilsen
TNT Danmark
Gravatar #4 - buch
26. dec. 2006 14:20
Er der stadig gratis routere?
Gravatar #5 - Derfor
26. dec. 2006 14:23
#4 mener jeg ikke der er, sidst jeg tjekkede kunne man kun købe dem.
Gravatar #6 - Wird
26. dec. 2006 14:55
Det var hvis kun til og med den 24. dec 2006.

Jeg har fået min. som jeg bestilte samme dag nyheden var omtalt her på siden
Gravatar #7 - Bjørn
26. dec. 2006 15:42
#3 MiniatureZeus
...forventer vi en levering entet fredag den 5. januar 2007 eller mandag den 8. januar 2007
Haha you wish man... Jeg arbejder hos TNT og skal nok sørge for at den pakke med dit navn bliver brugt som fodbold i pausen :-)
Gravatar #8 - buch
26. dec. 2006 18:42
Ja og i kan ikke stave, så i kunne sikkert godt finde på at spille fodbold med pakkerne ;)

"entet"
Gravatar #9 - MiniatureZeus
26. dec. 2006 19:57
Jeg sendte den via det der FONEROgetsFONERO som står på start siden af ens User Zone og så fik han en mail og kunne bestille gratis vha den Voucher kode (som så ikke virkede, så måtte kontakte dem)..

#7 Bjørn
hehe du ved ikke hvad min fars kærestes navn er hehe ;P
Gravatar #10 - buch
26. dec. 2006 20:03
Står det stadig ved dig, det står nemlig ikke hos mig- og har aldrig gjort det.

Kan vælge:
My day passes
Buy la fonera
barrio fon maps
invite your frinds to become foneros
Gravatar #11 - MiniatureZeus
26. dec. 2006 20:17
Ja og har 1 invites tilbage... :)
Gravatar #12 - KaW
26. dec. 2006 22:56
Jeg har modtaget min, og det gjorde jeg vist allerede d. 15/12. Routeren kører meget fint, og har fuld forbindelse i hele huset, hvor min gamle WRT54G kunne komme helt ned på en "streg" i windows, når man var i den anden ende af huset.
Gravatar #13 - MiniatureZeus
27. dec. 2006 18:19
#12 KaW
mener det var den dag jeg ogsaa modtog min
Gravatar #14 - Cyrack
30. dec. 2006 12:59
Har heller ikke set noget til mig. Fandme dårligt, her bestiller man noget _gratis_, og så dukker det ikke op.
</sarcasm>
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login