mboost-dp1
Hvad understøtter VIsta
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg skal konfirmeres i år... og vil så "lave" en computer, men jeg har hørt at Vista Ikke understøtter ret meget... Jeg havde planlagt en Quad core processor og Gb. Ram, men en Veninde siger at Vista ikke understøtter Quad Core og kun 4 GB. ram, men så så jeg et sted at disse maximums ting kun gælder 32 Bit. og jeg skal da have 64 Bit. :D
NOgen der ved hvad 64 Bit. versionen understøtter??? med hensyn til Ram og CPU???
NOgen der ved hvad 64 Bit. versionen understøtter??? med hensyn til Ram og CPU???
CPU'en er ikke noget problem, vista understøtter mere end 4 kerner. med hensyn til ram, så er det rigtigt at 32-bit versionerne har en maks på 4 GB minus hvad grafikkort og andet bruger af adresser. 64-bit versioner understøtter 8 GB(home basic), 16 GB (home premium) og 128 GB øvrige versioner.
#1 Tjek denne artikel. Der er i hvert fald lidt hjælp til køb af hardware.
Og hold gerne øje med undersiden, for del 2 burde snart være på trapperne med flere informationer om køb af computere.
Og hold gerne øje med undersiden, for del 2 burde snart være på trapperne med flere informationer om køb af computere.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.