mboost-dp1

Hvad synes I om denne bærbar? Er den pengene værd?

Gå til bund
Gravatar #1 - Strunge86
24. sep. 2007 22:16
Hej allesammen. Det er min plan at investere i flg. bærbar på fredag.
Jeg vil gerne have en sidste second opinion, inden jeg går ud og bruger 10 jern på den. Mvh Strunge :)

HP Tx1270
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06b/2111...
Gravatar #2 - frygtl0s
25. sep. 2007 00:47
Den ser lækker ud, bortset fra at jeg ikke kan finde information om batteri (dårligt tegn)

Hvis det var mig ville jeg satse på en ibm/lenova da jeg har en i forvejen og den virkelig kan holde til lidt af hvert, bl.a. kom jeg tli at spilde et glas sodavand ned i tastaturet, men så er den (t42) så smart bygget at der er en plade under der beskytter...

Hvad med noget i denne stil? (selv om den nok skal have en stang ram og lidt mere for at være helt med), men til gengæld har den battertid på 8 timer (ifl edbpriser) og vejer mindre end den
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...

Men det er klart at det nok ikke er den bedste medie/spille computer, den egner sig nok rigtig godt til skole/arbejde...
Gravatar #3 - Freakzter
25. sep. 2007 01:27
#1 Er selv blevet frarådet HP bærbare til andet end at stå der hjemme. Hvis du alligevel har 10k til en bærbar ville jeg klart kigge på en Lenovo V eller N 200 (+ div opgraderinger, med 10k får du nemt 200gb 7200rpm + 3gb ram + 6/9 cell batteri).

For ikke at virke helt falsk så skal det lige siges at jeg selv har en 12.1" Lenovo V100 :P
Gravatar #4 - Strunge86
25. sep. 2007 08:22

Så har jeg kigget lidt på den der i stedet for. Den koster 8000.
Men har kun batteri til 1,8 timer (ifg. edbpriser.dk), med 3-cellet batteri. Kan man få et større batteri? Og vil I anbefale mig den, fremfor hp'en?
Gravatar #5 - Strunge86
25. sep. 2007 08:23
Hvad så med denne:

Den har dog en rigtig elendig batteritid, med std. 3-celle batteriet, der medfølger. Kan man købe et større? Og hvad siger I til den?
Gravatar #6 - MiniatureZeus
25. sep. 2007 08:45
I følge din første post, så er det jo en Media Center bærbar du leder efter?

I så fald ville jeg vælge en Toshiba Qosmio.
Den er virkelig lækker og har faktisk rimelige gode specs.

"Problemet"* er dog, at der ikke går specielt lang tid, før HD-DVD er standard.

*) Du skal jo købe den på fredag allerede.

Ellers ville jeg måske også overveje en MacBook.
Gravatar #7 - rackbox
25. sep. 2007 09:33
#4/5 Lenovos 3000-serie er IKKE en maskine, som er "arvet" fra IBM, da Lenovo i sin tid overtog IBM's bærbarmarked. Dvs. at 3000-serien ikke er ligeså holdbar og specs-mæssigt kvalitetssikker som eksempelvis T-serien eller endda Z- og R-serien.

Hvad skal du bruge en bærbar til? Hvis du skal bruge den som bærbar (for real! Hvor du ikke behøver at slæbe ekstra skærm, tastatur og mus med), så kan jeg kun anbefale en IBM/Lenovo, som ikke er 3000-serien.

Men hvis du ikke har noget imod at de ydre enheder er til at brække sig over (det opdager man ikke, med mindre man har prøvet noget bedre), så tag du endelig fat i en Compaq, HP, Asus eller hvad der nu findes der ude.
Gravatar #8 - Norrah
25. sep. 2007 16:20
Bryder mig ikke særligt meget om HP, de er efter min mening alt for plastik agtige. Ja, self. er de lavet af plastik. Men de føles altså også som plastik på den lede måde.Og så har jeg altså måtte se den ene bekendte efter den anden brokke sig over lortet.

Personligt ville jeg købe apple, men da det nok ikke er så relevant. Så ville jeg nok vælge en Toshiba,Lenovo eller Zepto. Er de 3 firmaer jeg har bedst erfaringer med, har dog kun ejet en Toshiba selv, hvor jeg mildest talt blev bollet i røven af forhandleren. Men det er jo ikke toshibas skyld.
Gravatar #9 - Strunge86
25. sep. 2007 18:28
Tak for svarene.

Jeg var inde i fona og kigge på HP'en i dag, for at tage min endelige beslutning. Jeg har bestemt mig for ikke at købe lenovoen alligevel. Jeg hælder rigtig meget til den HP. Den har alle de specs, jeg gerne vil have. BORTSET fra Intels C2D processor - men mon ikke at man kan gå på kompromis, når alt andet er perfekt? Prøvede også at presse lidt på kabinettet, skærmen, hive lidt i skærmen, osv. - Jeg synes at den virker okay solid. Skærmen er selvfølgelig ikke sindssygt stabil, når den kun har ét hængsel, som tilmed kan drejes (tablet-funktionen).

Hvad jeg skal bruge computeren til?
Den skal med i skole hver dag (notater).
Den skal fungere som stationær herhjemme.
Der skal vises dvd på fjernsyet, og det er vist det.
Mon ikke at den kan leve op til mine krav?

Jeg spiller ikke.

Det eneste jeg er skeptisk omkring, lige pt. er skærmens størrelse. Men er ret sikker på, at man vænner sig til det.
Syntes allerede at man begyndte at vænne sig så småt til det, efter at have rodet med den i 5 min.

Håber at I lige gider at melde tilbage, en sidste gang. Er virkelig frustreret over alle de forskelige bærbare computere, som hver især, har deres fordele og ulemper. Ville gerne have haft en ThinkPad T61, men det rækker økonomien altså ikke til.
Gravatar #10 - rackbox
25. sep. 2007 18:43
#9 som udgangspunkt kan jeg fortælle dig, at du i sidste ende er dommeren, som træffer en beslutning om køb af bærbar. Du skal vælge den bærbare på en good feeling, du får af at have med den at gøre, specs og ikke mindst forventningen om, hvilke ting, der kan komme til at irritere dig på længere sigt.

Det vil altså sige, at du skal prøve den omhandlende bærbare, pille ved musen, skrive lidt på tastaturet, kigge på skærmen fra forskellige vinkler, holde den under den ene arm, lege lidt med CD-ROM drevet, lukke og åbne skærmlåget, skrue op og ned for lyden og mange andre ting.

Du kan være sikker på, at hvis blot 1 af tingene kun lever middelmådigt op til dine forventninger, så vil det ride dig som en mare om 2-3 måneder.

Du kender sikkert sammenligningen med pixelfejl. De fleste vil sige, at det ikke gør noget, at der er en enkelt pixelfejl på skærmen - især, hvis den sidder i kanten af skærmbilledet. Sandheden er dog den, at du véd, at den er der. Du vil fokusere på den, og langsomt dag for dag fortryde dit køb.

Min egen erfaring fortæller mig, at specs har langt mindre at sige end fornemmelsen ved brug. Jeg har kørt IBM/Lenovo i en del år, og har aldrig fortrudt det. Designet er til diskussion - nogen kan lide det, andre hader det. Men alting i maskinen spiller sammen på bedste vis. Både soft- og hardwaremæssigt.

Jeg er især glad for at tastaturet og "musen" er så fantastisk god, at jeg ikke behøver at slæbe dubletter med mig, når jeg skal bruge maskinen andre steder. Læg mærke til, hvor mange bærbare, der sælges som pakkeløsning inklusive ekstra mus. Tænk så bagefter, hvorfor de sælges på den måde.

Mit bedste bud til en fornuftig bærbar til dig er en maskine i Z-serien, især fordi du har til hensigt at vise film. Den har gode højttalere og widescreen. Hvis du absolut gerne vil over i T-serien, skal du gøre dig selv klart, at du har til hensigt at kaste meget med computeren. Jo, en T-serie er tyndere, vejer mindre og er mere holdbar, men både de mere økonomiske modeller i R- og Z-serien er mere holdbare end tilsvarende fra Zepto, Toshiba, HP og Compaq.

Så kort sagt: mit bedste råd er, at købe den computer, du føler bedst for. Det er dog ærgerligt, at du ikke får lejlighed til at sidde et par uger og lege med en IBM/Lenovo (ikke 3000-serien), så du kan føle og vænne dig til maskinen. Du er dog velkommen til at komme forbi mig hver dag i nogle uger for at lege :)

jeg er ikke ansat hos Lenovo!
Gravatar #11 - Strunge86
25. sep. 2007 20:43
Tusinde tak for dit svar!

Jeg rodede med musen i dag, trykkede på tasterne, lyttede til støjniveauet, prøvede tablet-funktion og sammenlignede skærmens "klarhed" i forhold til de andre bærbare i butikken (uden touchscreen, som jo efter sigende skulle gøre skærmen mindre klar i det). Jeg var dog fint tilfreds. Fik ikke lige skudt cd-drevet ud, men det gør jeg når jeg som forventet, går ned og køber den på fredag. Det skulle kun lige være, hvis jeg ikke faldt over noget bedre på nettet. Hvis jeg skulle have en thinkpad, SKULLE det være t61'eren, da den har en d2c 2ghz, hvilket er mit minimumskrav. Jeg kan bare ikke skrabe 11 kilo sammen. Har i forvejen tømt alle tænkelige konti, for at finde de 10 tusinde, som den hp koster :-)
Er stadig lidt på bar bund, for er ked af at købe en computer med en allerede lidt forældet processor (amd's turion x2).
Gravatar #12 - Collins
25. sep. 2007 22:08
Jeg ved ikke så meget om de der HP bærbare eller alle andre pc-bærbare. Men kan fortælle at HP's multimedia bærbare, som den du har kig på, har den mest latterlige touchpad jeg nogensinde har rørt ved, min finger klæber nærmest fast til den, og det er ikke bare en lille smule, det er nærmest grumt... Ved self. ikke om de har ændre det.
Gravatar #13 - MiniatureZeus
26. sep. 2007 07:46
#11 Prøv lige at overveje endnu engang om du helt reelt får brug for touchscreen/tablet funktion....

For noget tid siden var jeg også helt vild efter at få en bærbar med tablet funktion, da en af mine klassekammerater havde købt en lækker bærbar som havde det, og det var jo bare skide smart og alt det der. Men efter han har haft den i ~4 måneder nu, så bruger han tablet funktionen 1-2 gange hver anden uge eller mindre mens han er i skole (tror dog heller ikke at han bruger den derhjemme ret meget)

Grunden til at han købte den, var at vi går på HTX og har en del fag, hvor der skal laves mange forskellige skitser, tegninger og diagrammer, som er noget nemmere at tegne i fri hånd, end at sidde med en touchpad i paint.
Problemet er bare, at når man tegner, skal man konstant skrive lange tekster ned, og der er det både belastende at skulle skrive på selve skærmen (1: den bliver mega fedtet efter rigtig kort tid, 2: du får ret ondt yderst i fingerspidserne, fordi at man er vandt til at trykke lidt hårdt, samtidig med at tasten afbøder trykket, som en skærm jo ikke gør, 3: Det er næsten umuligt at skrive rigtig hurtigt på den, da du ikke rigtig har føling med, om du rammer tasten eller ej.) og at skulle vende skærmen om hvergang man skal skrive noget.

Desuden så når man trykker på skærmen, så går der ~1-3ms før den reagere, ikke noget vildt men i følge ham, så bliver man rigtig rigtig træt af det.
Nu kan jeg ikke lige huske modellen på hans bærbar, andet at det er HPs business serie og at den er ~7 mdr. gammel (han købte den brugt) men fra ny af, var den ihvertfald ikke billig.

Jeg selv vil dog stadig gerne have mulighed for at tegne direkte, men i stedet vil jeg sparer op til en Wacoom Graphire4 digitizer da flere af mine venner siger at det er en federe løsning end en tablet, da man også kan se hvad man tegner, og hånden ikke blokere for det.

Så igen, over vej at sparer pengene og i stedet købe en ThinkPad som andre også anbefaler. Evt. igennem ok1.de, hvor du får lidt rabat :)
Gravatar #14 - Strunge86
26. sep. 2007 13:41
Hej igen.
Mange tak for dit svar :-)

Jeg har reelt hverken brug for tablet funktionen, eller touchscreen.
Men derudover er laptoppen vel stadig en lækker maskine og
prisdygtig, selvom man ikke har behov for touch/tablet-funktion.

Jeg har dog tænkt lidt over det at købe en 14" laptop i stedet.
Kan bare ikke rigtigt finde nogen bærbar, hvor det siger "paf",
som med hp'en :-)

De thinkpads fra den tyske side, er de med tysk tastatur?
Tjekker det lige ud. Vil som sagt gerne have en thinkpad, såfremt
den lever op til mine krav

Intel C2D 2 GHz, 1-2 GB ram, god batteritid og Ws skærm.
Gravatar #15 - Strunge86
26. sep. 2007 14:00
De har en fin ThinkPad R61 på den side. Men min ven der har en T42, siger at den er en del større end hans, som er nogenlunde samme størrelse, som T61'eren. Ville være perfekt, hvis der havde været en 14" udgave. Nogen der ved om det er til at leve med, i forbindelse med studier (altså frem og tilbage, hver dag, på cykel).

Link: http://ok1.de/ThinkPad-R-Serie/ThinkPad-R61-NF26VG...
Gravatar #16 - Strunge86
26. sep. 2007 14:13
Altså det jeg mener, er om den ikke er fin, selvom man ikke gør brug af de tablet-funktioner den har, men udelukkende synes at den er fed pga. størrelse og design?
Gravatar #17 - rackbox
26. sep. 2007 18:46
#16 det bestemmer du selv :P

jeg kan dog mærke på dig, at du ikke er helt tilfreds med at have besluttet dig for HP'en. Der er øjensynligt et-eller-andet, som du gerne ville have bedre. Jeg er derfor bange for, at du kommer til at fortryde dit køb. Ikke fordi det ikke er et godt køb - men fordi du i virkeligheden drømmer om noget andet.

Du er villig til at give afkald på touchscreen og tablet - hvorfor så købe en maskine, der har det? Du kommer bare til at betale for det alligevel.

Undrer det dig heller ikke, hvordan det kan være, at HP kan lave en laptop i den prisklasse med alt det lækkerhed, som du beskriver? Kan det tænkes, at skærmhængslet knækker af efter et par måneder? Eller at der er andet på ren kvalitet, som halter bagefter? Jeg véd det ikke - har ikke erfaringer med HP.

Det, jeg siger, er blot at kr. 10.000,- er mange penge at bruge på et kompromis, hvis du kan få, hvad du gerne vil have for 11.000,-

Især, hvis du for de 11K får kvalitet, der holder i mange år - og risikerer at din investering på 10K er død efter kort tid.
Gravatar #18 - rackbox
26. sep. 2007 18:52
Der er i øvrigt en R61 med 14.1" skærm, 2,2GhZ C2D og 2-4GB Ram:

http://www5.pc.ibm.com/dk/products.nsf/$wwwPartNum...
Gravatar #19 - MiniatureZeus
26. sep. 2007 19:46
Giver rackbox fuldkommen ret... Køb en ThinkPad eller en MacBook 2.16 Ghz til ~9k.

Du får meget mere for pengene begge steder. Hvis du slet ikke gider alt det mac lort, så tag Thinkpaden, men hvis du godt vil prøve et nyt styresystem, men samtidig hælder mest til Windows, så tag mac'en.

Kort og godt kan du få rigtig meget kvalitet for 10k.

Hvis det er fordi du er ligeglad med kvalitet og gerne vil imponere vennerne, så køb viagr... øhhh mener en Dell XPS M1330.

Lige meget hvad, vil jeg dog, ligesom rackbox, sige at det er de værste 10.000 kr. du kommer til at bruge, hvis du køber den HP, men måske hellere ville have haft en ThinkPad...

Hvis du søger lidt på foraet her, så vil du også finde ud af, at IBM/Lenovo øger en helt fantastisk service (Dells er rigtig god - IBMs er 1k så god som Dells....)
Det er imho endnu vigtigere end et fedt design...

Men overvej det en ekstra gang... for din egen skyld.
Gravatar #20 - Cloud02
26. sep. 2007 20:21
For Guds skyld, sørg for at have en god skærmopløsning på den bærbar du nu engang køber. Der ikke noget værre end at se en person med en 14"/15" bærbar, der kører 1024x768
Gravatar #21 - Strunge86
26. sep. 2007 20:57
Jeg har bestilt en Lenovo 3000 V200 med 6 cellet batteri, samt 1 gb ekstra ram. Jeg håber at den kan leve op til mine forventninger og krav - har dog ikke betalt for den endnu, så overveje at afbestille den, til fordel for en R61 - Men er der nogen der ved, hvor 14" versionen kan købes? Og er prisen på 9K? Hvad med målene kontra en T42 med 14"? Det skulle jo helst ikke blive for stor, når den skal slæbes med i skole hver dag :-)

Er rigtig taknemmelig for jeres svar.
Nu nærmer fredag sig, hvor computeren skal købes.
Har ventet længe nok nu, synes jeg :-)

Hvad synes I i øvrigt om Lenovo'en, som jeg har bestilt?
Gravatar #22 - Strunge86
26. sep. 2007 21:03
Den R61 med 14" skærm og 2,2 ghz, koster ca. 25000, så det er helt og aldeles udelukket. :-) Skal man længere ned, bliver det pludseligt en 1,8 ghz, og derved kun 2 mb cache, og en ret så sølle opløsning. Det tror jeg ikke at jeg vil gå på kompromis med. Hvad siger I? Hvad ville I gøre?

Det skal lige siges at jeg får 1600 kr i rabat på lenovo'en med ekstra udstyr (batt+ram) - det er vel at tage i betragtning :)
Gravatar #23 - Cloud02
26. sep. 2007 21:09
jeg ved ikke helt hvor du kigger men jeg kan se en R61 til godt 8.700kr http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id...
Denne har dog 15,4" skærm.

Jeg vil gerne have lov at påpege at R-serien har det med at se ud som, og virke, at den er stor og klodset
Gravatar #24 - rackbox
26. sep. 2007 21:10
Lenovo 3000 er IKKE anbefalelsesværdig. De fleste, som har anbefalet Lenovo her i tråden, har anbefalet Thinkpad. Jeg ville øjeblikkeligt afbestille den igen... Sorry..
Gravatar #25 - rackbox
26. sep. 2007 21:13
Til #23 - ja, R-serien er større end T-serien. Men det er trods alt alligevel en fantastisk maskine.

Denne her kunne være et OK bud på en maskine:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=389...
Gravatar #26 - Strunge86
26. sep. 2007 21:16
Jeg tror at jeg vil satse på denne (ThinkPad R61)
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=389...

Så må jeg lige arbejde på at skrabe de sidste penge sammen.
Er dog stadig skeptisk overfor størrelsen. Er der nogen der kan
fremtrylle et billede, hvor man kan se den i forhold til et eller
andet?
Gravatar #27 - Strunge86
26. sep. 2007 21:19
Her er R61'eren jo ligefrem MINDRE end T61'eren:

R61 http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=389...
vs
T61 http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...

Begge 14" - Hvordan hænger det sammen?
Jeg har da vist fundet den lap jeg skal have :)
Gravatar #28 - rackbox
26. sep. 2007 21:25
Skal nok siges, at i R-serien får du heller ikke den høje skærmopløsning. Men med mindre du har helt urimelige krav, så er 1280x800 ganske udmærket til langt det meste.

Hvad vil du se størrelsen i forhold til? En æske tændstikker? Eller...?

Det kan jeg da godt lige arrangere :P

http://www.pbtryk.dk/tp_match.jpg
Gravatar #29 - Cloud02
26. sep. 2007 21:29
Side by side billeder af R61 & T61:
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?p=2...

user/pass
bmnotpls / bugmenot

Efter sigende skulle forskellene mellem R-serien og T-serien i 60'erne være markant formindsket.
Anyways, jeg ville ikke røre nogle af dem, pga deres opløsning. Når man først har været oppe i 1440x990 på en 14". (eller tilsvarende) så går man bare aldrig tilbage igen til 1024x768 på en 14".
Gravatar #30 - Cloud02
26. sep. 2007 21:34
yderligere 2 billeder, så kan du alt+tabbe frem og tilbage og se forskellen.

http://www.notebookreview.com/picture.asp?f=22061
http://www.notebookreview.com/picture.asp?f=22514

billeder taget herfra: http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=3...
Gravatar #31 - Strunge86
26. sep. 2007 21:43
Opløsningen er da ikke 1024x768, men 1280x800. Er det ikke udemærket, når den ikke skal bruges til grafisk arbejde? Jeg tror at jeg bestiller den i morgen middag, og håber på at jeg er heldig at have den fredag :-) Størrelsesmæssigt, skulle den kun være en lille smule større end T61'eren - det kan jeg godt leve med.

Dog får jeg kun 1gb ram, men til gengæld er det ikke 2x 512, men én stang - så det er en forholdsvis smertefri investering, at købe en ramblok og et batteri, senere hen.

Tak for billederne :-)
Gravatar #32 - Strunge86
26. sep. 2007 22:37
Hej igen,

Jeg undskylder mine mange posts. Nu har jeg bestilt en R61 til 11200 kr. Er der nogen der ved om den har santa rosa?
Gravatar #33 - rackbox
26. sep. 2007 22:57
Som jeg forstår Santa Rosa, så kræver det følgende 3 ting:

Chipsæt I965
Trådløs chipsæt 4965AGN (her fejler den, du linker til)
og
Core2Duo

Så - nej, det er ikke en Santa Rosa. I hvert fald ikke på trådløst netværk..
Gravatar #34 - frygtl0s
27. sep. 2007 01:08
jeg forstår ærlig talt ikke hvad man skal bruge så stor opløsning til på en så lille skærm, man kan da ikke se tingene når det er så småt medmindre man skal bruge diverse zoom funktioner... Jeg har en 14,1 i 1024*768 på min t42 og det er jeg godt tilfreds med da jeg kun bruger den til skolebrug, vækkeur og ser lidt film/serier....
Gravatar #35 - Cloud02
27. sep. 2007 03:36
1280x800 er det samme som 1024x768 - Det blot fordi 1280-maskinen er widescreen.

R61 er baseret på Santa Rosa svjv.

1440x900 gør ikke tingene synderligt små på skærmen, det får derimod til at se pænere ud, mere overskuelig og er ganske tilpas på en skærm der ligger i størrelsesordenen 14"-15.4". 1600x1200's pendant på en sådan skærm føler jeg at gør tingene alt for små.

At du er godt tilfreds på trods af at benytte en dårligere opløsning er da kun godt at høre (i min verden).
Gravatar #36 - Strunge86
27. sep. 2007 09:24
God morgen.

ThinkPad R61 er af mærkelige årsager, i restordre de fleste steder. Så den skal det altså ikke være. Jeg vil ikke vente en måned på den. Lenovo'en ligger på posthuset i dag - den kan dog sagtens sendes retur - HP'en skal det ikke være, kan jeg forstå. Jeg ved det snart ikke. Er virkelig i vildrede.

Jeg vil bare gerne have gode specs, pænt design og god kval.
Jeg har aldrig været i så stort et dilemma over et køb, tror jeg.
Virkeligt frustrerende.

Det er også svært at forholde sig til de forskellige mærker, for det er lidt sådan her; vælger man ikke lenovo/thinkpad, er det et dårligt mærke :-) Jeg har ikke pengene til en thinkpad - eller jo, men ville ikke gå så meget på kompromis med specs.
Gravatar #37 - MiniatureZeus
27. sep. 2007 10:21
#36 Har du overvejet en MacBook? Altså sådan helt seriøst?

Umiddelbart så søger du dette:
* God kvalitet, både inden i og uden på.
* Lækker finish
* Pænt design
* Gode specs
* Lille og let
* Under 10.000 kr.
* God batteritid

Er det ikke nogenlunde rigtigt?

Pt. er den danske Apple Store dog nede, og kan ikke huske de præcise priser, men basis modellen, som har alt det du søger, koster med 6 % studierabat omkring 7.400 kr.
Den store model koster lige under 10.000 kr..
Gravatar #38 - MiniatureZeus
27. sep. 2007 10:40
Så kom den op igen.

Hvis jeg var dig, så ville jeg investere i denne model

Specsne er gode, du får både Santa Rosa, C2D, stor HDD, til lige under 10k.
Gravatar #39 - Strunge86
27. sep. 2007 11:06
Jeg har en glædelig nyhed :-)

Jeg har netop bestilt en ThinkPad T61 til 11399.
Den opfylder de kriterier, jeg har stillet. Den mangler
1 gb ram, men kan opgraderes senere hen.
Ellers er der c2d 2 ghz, dvd-brænder, osv.

Den har dog en 15" widescreen skærm. Håber ikke at
det føles alt for stort. Min kammerat siger, at den i
princippet ikke er større end en 14" thinkpad. Skærmen
fylder bare mere i selve skærmrammen...

Med venlig hilsen

Strunge
Gravatar #40 - tgr
27. sep. 2007 11:07
God fornøjelse med din nye, og må jeg sige velvalgte, bærbar PC.
Gravatar #41 - MiniatureZeus
27. sep. 2007 11:32
#39 Lækkert :D
Gravatar #42 - Strunge86
30. sep. 2007 20:09
Mange tak :-)

Er dog lidt frustreret over at der ikke er s-vhs udgang.
Noget jeg på ingen måde forstår!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login