mboost-dp1
Hvad laver fn hvor crtl skal sidde?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Kender i det? I sidder og skriver noget, i får klikker crtl+c og skal så ind i et andet vindue og indsætte med crtl+v. Når i så kommer ind og skal indsætte finder i ud af at det faktisk ikke er crtl men F***** fn der sidder nede i venstre hjørne af jeres bærbar!?!
Jeg står og skal til at købe en ny bærbar, men når jeg endelig finder en bærbar med de ønskede stats, så er der fn nede i venstre hjørne og jeg nægter at købe en sådan bærbar. Jeg fatter ikke hvem der nogensinde har fået ideen til at placere den knap der hvor crtl hører hjemme.
Hvad laver fn i hjørnet? Kender i det og vil i have det ændret, så skriv under, der er startet en undskriftsindsamling: http://www.flyt-fn.skrivunder.dk/index.php
Jeg står og skal til at købe en ny bærbar, men når jeg endelig finder en bærbar med de ønskede stats, så er der fn nede i venstre hjørne og jeg nægter at købe en sådan bærbar. Jeg fatter ikke hvem der nogensinde har fået ideen til at placere den knap der hvor crtl hører hjemme.
Hvad laver fn i hjørnet? Kender i det og vil i have det ændret, så skriv under, der er startet en undskriftsindsamling: http://www.flyt-fn.skrivunder.dk/index.php
Underskriftindsamling mod underskriftindsamlinger
De kan flytte det til månen.
Amerikanerne skal jo alligevel derop inden de tager vidre til Mars.
De kan flytte det til månen.
Amerikanerne skal jo alligevel derop inden de tager vidre til Mars.
Hvad laver Caps Lock hvor ctrl skal sidde? (Det er seriøst lækkert at have ctrl hvor caps lock normalt ellers er..)
Der er mange der siger at det og det og det mærke har knapperne på de rigtige steder. Jeg tror dog der er flere producenter der på det seneste har valgt at flytte knapperne.
Jeg forstår ikke argumentet "Det er bare noget du skal vænne dig til". Hvorfor er det man skal vænne sig til noget der er dårligere? Hvorfor kan producenterne ikke tænke sig om? Både med <>\ tasten, fn m.fl. generelt er der nogle utroligt underlige bærbare tastature.
Jeg forstår ikke argumentet "Det er bare noget du skal vænne dig til". Hvorfor er det man skal vænne sig til noget der er dårligere? Hvorfor kan producenterne ikke tænke sig om? Både med <>\ tasten, fn m.fl. generelt er der nogle utroligt underlige bærbare tastature.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.