mboost-dp1

Hvad er formålet at skrive et indlæg hvis der er igen der giver responce

Gå til bund
Gravatar #1 - hello
31. maj 2005 22:06

Det i kan se neden under er jeg skrevet men jeg har ikke fådet noget hjælp hvis det er sådan det forgår her så vil jeg gerne have mig medlemskab lukket af admin men nu kan vi jo se om der er nogen der har lyst eller ved noget om mit problem i løbet af de næste par dage hvis ikke så må jeg jo finde et andet forum.

Tele2 ip telefoni med linksys BEFSR41 version 3.1 router ? 30/05-2005
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
31. maj 2005 22:49
Link til tråden: http://www.newz.dk/forum/item/55557/#first

Måske er der bare ikke nogen der kan hjælpe? Jeg tror ikke det er fordi folk ikke vil. Men dine formuleringer er ikke helt nemme, så måske du skulle prøve at skrive det igen (i den anden tråd).
Gravatar #3 - BurningShadow
31. maj 2005 23:47

Hvis du ikke syntes om stedet, så skrid. Der er ingen der tvinger dig til at være her.
Hvis det er Tele2 der har leveret udstyret, så rind da for pokker til dem!

Nu har jeg været registreret her længe, men det er sgu ikke det samme som at jeg får svar hver gang jeg stiller et spørgsmål. Et eksempel findes her. men ser du mig vræle over det? Nej, og det selvom svaret på spørgsmålet vil gøre mit (og andres) liv 100 gange lættere, men jeg acceptere at der muligvis ikke er nogen (her) der kender svaret.

Så snup en fucking tudekiks, vræleunge.
Gravatar #4 - hello
1. jun. 2005 09:59
Ka vi lige kammer tonen hvad det for et sprog du bruger mod andre medlemmer sådan taler voksene mennesker ikke til hinanden.
Gravatar #5 - Acro
1. jun. 2005 10:28
#4 hello:
Omvendt kan man sige, at du med din egen tone ikke selv står særlig heldigt. Det er dig, der søger hjælp, og så må du være ydmyg og acceptere, hvad andre er i stand til. Både brugere og administratorer herinde er her for deres egen skyld, og hvis ingen har tid, lyst eller evne til at svare dig, så kan du ikke forvente et svar.
Gravatar #6 - bugger
1. jun. 2005 10:29
Jeg får ihvertfald ikke lyst til at hjælpe nu, meeen måske jeg alligevel læser tråden for at se om jeg kan.
Gravatar #7 - hello
1. jun. 2005 14:17
Det er jo ikke fordi vi skal fører en ordkrig½ jeg har lært fra andre forums er at man skal holde sit sporg rent så jeg kan se at mit indlæg er frækt når folk der bander og bruger grimme ord.
Gravatar #8 - Wolly
2. jun. 2005 21:09

hehe 66 ord uden et "," eller "." sorry kunne ikke dy mig :-)

Dit spørgsmål er temmelig specifikt angående nogle routere og telefonudstyr. Der er sq nok ikke nogen af de aktive medlemmer her inde der lige har prøvet at lege med det, og derfor får du heller ingen svar på dit spørgsmål.

Samtidig kan du ikke forvente at folk gider/vil bruge tid på dig, men må tage det positivt hvis de vil. Vi er her alle af egen fri vilje, og hverken du eller andre skal bestemme om jeg skal bruge tid på at hjælpe i newz's support-fora!
Gravatar #9 - Viperaberus
3. jun. 2005 08:45
Jeg så godt dit indlæg, men på grund af total mangel på tegnsætning gad jeg ikke spilde tid på, at gætte mig til hvad du mente.
At der mangler et par kommaer/punktummer engang imellem er i orden, men du har kun et enkelt komma før et "men". Jeg smuttede videre efter første problem jeg havde med at få delt dine sætninger!
Gravatar #10 - hello
5. jun. 2005 12:29
Jeg har talt med router producenten og de vil gerne hjælpe med at få det til at køre rigtigt sammen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login