mboost-dp1

Hjælp til køb af pda

Gå til bund
Gravatar #1 - PingoKiller
15. apr. 2007 16:22
Hej alle sammen!
jeg leger lidt med tanken om at købe en pda, men har ikke meget kendskab til disse. jeg har kigget lidt på nettet og fundet Fujitsu Siemens Pocket LOOX N560 til kr. 3696

Prisen er ikke så vigtig, bare den er fair for produktet.

Jeg vil gerne have gps med i købet, og god farveskærm.
Hvis man kan spille nogle spil også ville det være dejligt. jeg så engang x-com på en pda, men jeg kan ikke huske hvilken en det var...

Er den jeg har fundet pengene værd? eller skal jeg se på noget andet?

På forhånd tak
Gravatar #2 - buch
15. apr. 2007 16:50
Hva med en pda mobil?

Nokia N95 ta et lille kig på den.
Gravatar #3 - Azuria
15. apr. 2007 18:23
Er ret tilfreds med min Loox.. så kan varmt anbefale den..
Kig evt. i køb/salg ;)
Gravatar #4 - PingoKiller
15. apr. 2007 18:27
Det havde jeg ikke lige tænkt på. N95 ser spændende ud, men det virker ikke umiddlebart som det jeg vil have. Ved ikke lige hvorfor, det er bare den der følelse...
Gravatar #5 - Dreadnought
15. apr. 2007 18:55
Jeg kan klart anbefale Acer N311.

De gamle ville have en GPS og det blev min opgave at finde noget godt og billigt. Så det blev en TomTom Nav5 Bluetooth og en Acer N311. TomTom Nav5 fordi det fungerer og er nem at opdatere, da skidtet kører på PDA'en. Acer N311 blev valgt udelukkende pga at det var den billigste med 480x640 skærm og Bluetooth. Det eneste dårlige jeg kan sige om den er at der ikke følger ladestik med så man kan lade den op i bilen uden at den skal sidde i bordholderen.

#4 Jeg læste et review af den N95 for et stykke tid siden. GPS-modtageren sidder helt inderst i telefonen og har dermed dårlig modtagelse. Så det kan tage lidt tid at finde de nødvendige sattelitter.
Gravatar #6 - gentox
15. apr. 2007 19:22
Nu når vi har gang i det, nogen der så kan anbefale en pda kun beregnet til eBøger.

Altså den mest læsevenlige skærm, hastighed er underordnet.
Gravatar #7 - gentox
15. apr. 2007 19:25
Kunne bare have søgt :P
Den her ser interessant ud
Gravatar #8 - MiniatureZeus
16. apr. 2007 17:42
#6 Ellers kan jeg en Palm III (meget gammel) som kan holde batteri i 10 timer ca og du kan ændre lysstyrken meget præcist. Bruger den selv når jeg er på ferie.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login