mboost-dp1
Hjælp til køb af bærbar.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Har brug for en ny bærbar til arbejdet, og har set på en Lenovo T61.
Er den et fornuftigt køb, eller findes der andet der er bedre i segmentet til under 10.000 Kr.?
Er den et fornuftigt køb, eller findes der andet der er bedre i segmentet til under 10.000 Kr.?
Den skal være holdbar, og kunne bruges til daglige gøremål med database brug, excel, word osv.
Altså en rigtigt gammeldages kedelig laptop.
Men har stort set ingen erfaring med bærbare, så ville lige vende den her først om det er en god maskine til pengene, eller der er noget andet der er bedre.
Busted again, damn...
Det kunne da også være rart at kunne se noget "video" i pauserne :P
Den skal være holdbar, og kunne bruges til daglige gøremål med database brug, excel, word osv.
Altså en rigtigt gammeldages kedelig laptop.
Men har stort set ingen erfaring med bærbare, så ville lige vende den her først om det er en god maskine til pengene, eller der er noget andet der er bedre.
Busted again, damn...
Det kunne da også være rart at kunne se noget "video" i pauserne :P
#4 Til det formål, virker en Thinkpad helt perfekt, har dog ikke personlig erfaring med T-serien, men ved da mange er glade for den :D
Er Thinkpads ikke møg dyre i forhold til andre mærke bærbare??
Ville da tro man skulle have fat i noget HP eller Fujitsu Siemens..
Ville da tro man skulle have fat i noget HP eller Fujitsu Siemens..
Jo, Thinkpads er noget dyrere end andre bærbar med lign. specs.
Men for det første så betaler man for den lækre og robuste kvalitet, for den gode service/garanti, men absolut også for "ThinkPad" mærket.
Men ville til enhver tid vægte en ThinkPad højere end en Dell, og meget højere end HP og Fujitsu Siemens og andre bambus mærker.
Men for det første så betaler man for den lækre og robuste kvalitet, for den gode service/garanti, men absolut også for "ThinkPad" mærket.
Men ville til enhver tid vægte en ThinkPad højere end en Dell, og meget højere end HP og Fujitsu Siemens og andre bambus mærker.
Sidder selv faktisk lige nu med en ThinkpPad T61p... Jeg er rigtig glad for min... Den har hvad jeg bar brug for... trådløs bluetooth ect. System update program som sørger for at du altid har de nyeste driveres.... Den køre stabilt og godt. :)
Efter min syns vinkel anbefaler jeg ikke bærebaren med Vista Buisnes (eller hvad den hedder). Var ikke tilfreds med den så nu køre jeg med XP som jeg er godt tilfreds med.
Lige et minus med lyddriveren hvis der skal installeres XP ind.... der er en speciel update man skal hente ned på computeren fra deres side af. System updateen vil ikke selv kunne hente den ned og installere den, så det skal gøres manuelt... Men ligeså snart alle driversne er inde så virker det hele sQ perfekt!
Efter min syns vinkel anbefaler jeg ikke bærebaren med Vista Buisnes (eller hvad den hedder). Var ikke tilfreds med den så nu køre jeg med XP som jeg er godt tilfreds med.
Lige et minus med lyddriveren hvis der skal installeres XP ind.... der er en speciel update man skal hente ned på computeren fra deres side af. System updateen vil ikke selv kunne hente den ned og installere den, så det skal gøres manuelt... Men ligeså snart alle driversne er inde så virker det hele sQ perfekt!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.