mboost-dp1

Har du heller ikke modtaget ting fra chippen.dk?????

Gå til bund
Gravatar #1 - THE_MUMMY
23. jan. 2006 14:22
Hey alle sammen, jeg har for ca. 2 uger siden bestildt nogle ting fra chippen.dk,(Det var inden at jeg hørte alt det dårlige om chippen.dk), men har ikke modtaget dem... Derfor vil jeg gerne høre om der er andre der har oplevet det samme...
Gravatar #2 - buch
23. jan. 2006 16:15
hvis du har betalt med dankort, kan du gå ned i dit pengeinstitut, og hæve handlen der, ved at skrive under på at du ikke har modtaget noget, så hiver de pengene tilbage. Har du købt pr. efterkrav, ja så har du jo ikke nogen penge i klemme :)
Gravatar #3 - Kadann
23. jan. 2006 16:24
#1 -

Har du prøvet at kontakte dem? Jeg ved godt at deres rygte er alt andet end godt, men det skader jo ikke at forsøge.. og reagerer de ikke, kan du jo gør som buch skriver. :)
Gravatar #4 - MiniatureZeus
23. jan. 2006 17:14
Lige før jul havde jeg købt to winstar LCD displays og to monteringskit. men efter 2 uger havde jeg stadigvæk ikke modtaget det. så kontaktede jeg dem og de sagde at de desværre lige havde glemt at pakke min bestilling men han ville personligt gå ind og gøre det nu og jeg ville få pakken dagen efter eller 2 dage efter.. Efter en uge ringede igen og der havde han lige glemt at sætte det rigtige adresseetiket på..
til sidst gik jeg ned i banken og anulleret, og en uge efter fik jeg mine varer.... Jeg har stadigvæk ikke modtaget en regning eller noget, men den kommer vel... :(
Gravatar #5 - buch
23. jan. 2006 18:03
#4 forstår jeg det rigtigt at du piver over du ikke har betalt for noget, det er det andre normalt bare kalder at være heldig ;)
Gravatar #6 - MiniatureZeus
23. jan. 2006 18:12
#5:
hehe nej mener bare at de jo nok ikke glemmer at sende en regning, som de glemmer at sende en bestilling!

Men til #1: Ring og plag og bare bliv ved!
Gravatar #8 - The-Lone-Gunman
24. jan. 2006 14:05
Jeg har vist egentlig aldrig hørt om nogen der har været glade for at handle hos chippen.dk
Gravatar #9 - THE_MUMMY
24. jan. 2006 15:00
Hey igen, jeg har prøvet og ringe til chippen 10 gange men der er ingen som tar telefonen + at jeg har prøvet og ringe til mobilnummeret, men da jeg gjorde det, fik jeg fat i en helt anden som ikke havde noget med det at gøre... Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen som har nogle fede case-modding hjemmesider.(som har styr på det hele)
Gravatar #10 - THE_MUMMY
24. jan. 2006 15:05
Hey igen. Det kan godt være at jeg er heldig, da jeg har bestildte pr. efterkrav, men jeg har derimod spildt en masse tid på at kontakte chippen, for jeg har prøvet og ringe til chippen 10 gange men der er ingen som tar telefonen + at jeg har prøvet og ringe til mobilnummeret, men da jeg gjorde det, fik jeg fat i en helt anden som ikke havde noget med det at gøre...
Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen som har/ eller hørt om nogle fede case-modding hjemmesider.(som har styr på det hele)
Gravatar #11 - THE_MUMMY
24. jan. 2006 15:07
Sorry... min pc fuckede op da jeg skrev det sidste...
Gravatar #12 - The-Lone-Gunman
24. jan. 2006 15:32
Jeg gider personligt ikke selv bruge energi og penge på casemodding, men jeg har hørt godt om G-Shop.
Gravatar #13 - amokk
24. jan. 2006 21:27
Gravatar #14 - asger_ss
25. jan. 2006 17:45
jeg har flere gange handlen hos chippen, og der har ikke været nogle problemer, men dette ligger dog nogle år tilbage.
Gravatar #15 - MiniatureZeus
26. jan. 2006 10:12
Nu er chippen.dk også på forbrugerstyrelsens firmatjek liste, over firmaer man ikke kan stole på!

tjek her
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login