mboost-dp1
Grafikkort der ikke overforbruger strøm?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej newz.dk brugere
Hvis man skal have et godt grafikkort der ikke suger alt for meget strøm, hvilket skal man så gå efter?
Har i nogen forslag?
PFT
Søren
Hvis man skal have et godt grafikkort der ikke suger alt for meget strøm, hvilket skal man så gå efter?
Har i nogen forslag?
PFT
Søren
Primært til spil. eller - det er ikke mig der skal bruge det - ihvertfald ikke endnu. Jeg undersøger bare markedet og det virker som om grafikkort efterhånden suger mere strøm end CPUen :(
formodentligt AGP. Jeg hælder mest til nvidia, men de suger strøm som bare fanden. Dog synes jeg at de har de bedste drivere.
hmm.. til windows er det nu hip som hap om du vælger det ene eller det andet... vilg dog give dig ret i at Nvidia's linux drivere har været meget bedre end ATI's i lang tid..
Der ud over skal det siges at gfx kortene ikke er nået op på cpu'ernes niveau med størm besparelser så, der er ikke meget at komme efter hvis du vil have et hurtigt 3d kort.
Dog synes jeg at de har de bedste drivere
hmm.. til windows er det nu hip som hap om du vælger det ene eller det andet... vilg dog give dig ret i at Nvidia's linux drivere har været meget bedre end ATI's i lang tid..
Der ud over skal det siges at gfx kortene ikke er nået op på cpu'ernes niveau med størm besparelser så, der er ikke meget at komme efter hvis du vil have et hurtigt 3d kort.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.