mboost-dp1

Grafikkort der ikke overforbruger strøm?

Gå til bund
Gravatar #1 - drbravo
9. maj 2005 12:04
Hej newz.dk brugere

Hvis man skal have et godt grafikkort der ikke suger alt for meget strøm, hvilket skal man så gå efter?

Har i nogen forslag?

PFT
Søren
Gravatar #2 - guppy
9. maj 2005 12:05
hvad skal du bruge det til? (tv/3d/2d/..)
Gravatar #3 - drbravo
9. maj 2005 12:49
Primært til spil. eller - det er ikke mig der skal bruge det - ihvertfald ikke endnu. Jeg undersøger bare markedet og det virker som om grafikkort efterhånden suger mere strøm end CPUen :(
Gravatar #4 - JackDK
9. maj 2005 15:17
Jamen det kommer an på en del nu om dage... hvilket mærke vil du ha? ATI eller Nvidia? skal det være til AGP eller PCIe?
Gravatar #5 - drbravo
9. maj 2005 15:52
formodentligt AGP. Jeg hælder mest til nvidia, men de suger strøm som bare fanden. Dog synes jeg at de har de bedste drivere.
Gravatar #6 - guppy
10. maj 2005 06:10
Dog synes jeg at de har de bedste drivere

hmm.. til windows er det nu hip som hap om du vælger det ene eller det andet... vilg dog give dig ret i at Nvidia's linux drivere har været meget bedre end ATI's i lang tid..

Der ud over skal det siges at gfx kortene ikke er nået op på cpu'ernes niveau med størm besparelser så, der er ikke meget at komme efter hvis du vil have et hurtigt 3d kort.
Gravatar #7 - amokk
15. maj 2005 18:51
hold dig fra geforce 6800 serien, de sluger en del!
Gravatar #8 - k_madsen
15. maj 2005 20:39
sapphire Radeon 9600 ATLANTIS.
er mit bud.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login